AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 12. februar 2010 #1 Skrevet 12. februar 2010 Er du fornøyd? Hatt noen bivirkninger..etc..? Tror eg skal velge det som prevensjo nå. Skal ikke ha flere barn og vil ha det sikreste som er..
har fått lita pia Skrevet 12. februar 2010 #2 Skrevet 12. februar 2010 hei! jeg har hormonspiral for 2 gang:) og er veldig fornøyd:) første gang var jeg litt svimmel i begynnelsen og kjente litt murringer nede i magen... men fikk kortere mensblødninger og mindre blod;) 2. gang kjente jeg ikke noe og mensen har vært borte i 2 år nå...er så deilig..og slipper å huske på å gå å ta pilla og ingen blødninger er bare råhærlig..anbefales på det varmeste:)
Rampongi Skrevet 12. februar 2010 #3 Skrevet 12. februar 2010 fornøyd jeg også. Ikke hatt den så mange mnd enda, hadde en bitteliten blødning ved første mens og endel mer på andre mens, men håper og tror at det blir bedre etterhvert. Ellers kjempefornøyd.
har fått lita pia Skrevet 12. februar 2010 #5 Skrevet 12. februar 2010 det kan ta 3-6 mnd før det stabiliserer seg sa legen til meg...har faktisk hadd pittelitt blod av og til..men ikke slik at æ må bruke nå, har nesten bare vært på papiret...
meg & to små vampyrer Skrevet 12. februar 2010 #6 Skrevet 12. februar 2010 Jeg hadde den etter førstemann. Jeg bare blødde hver dag hele tida. Og mine vanlige blødninger ble heller ikke redusert.... Men jeg reagerer med blødninger på alt med hormoner i da. Vi skal ikke ha flere og mannen her har sterilisert seg.
~mamma~ Skrevet 12. februar 2010 #7 Skrevet 12. februar 2010 Jeg var ikke fornøyd med hormonspiral. I begynnelsen blødde jeg hele tida. Etterhvert ble det mindre og skjeldnere, men etter 7 mnd blødde jeg fortsatt i hytt og pine, så da tok jeg den ut igjen...
Gjest Skrevet 12. februar 2010 #8 Skrevet 12. februar 2010 Jeg la på meg 10 kilo av den, ALDRI mer! Pluss at jeg ble sur av hormonene. Takke meg til kobberspiral...
mamma&mikkel Skrevet 12. februar 2010 #9 Skrevet 12. februar 2010 Jeg ble rett og slett deppa jeg... Legen trodde det var senreaksjon i form av fødselsdepresjon etter fødselen og henviste meg til psykolog..der gikk jeg i et halvt år.., tok ut hormonspiral på grunn av veldig mye blødninger, og da ble alt bra igjenn!!! "friskmeldt" av terapauten måneden etter!!
Rampongi Skrevet 12. februar 2010 #10 Skrevet 12. februar 2010 jeg glemte en liten bivirkning.. sultfølelsen.. Før jeg satte den inn, kunne jeg overleve fra frokost til middagstid på et knekkebrød og et par glass vann. Nå raner jeg skapene og spiser det jeg finner, pluss sjokolade og 4 knekkebrød i slengen, gjerne med kun smør på osv.. Men det er jo bare å ha en viljestyrke av stål det så..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå