Gå til innhold

Vil bli inspirert: Hva liker mannen din best under sexakten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min er veldig glad i rompa mi, han har nok en rompefetisj. Ellers liker han at jeg tar han MYE på ballene under akten.

Få høre hva deres menn liker da, kanskje jeg blir inspirert til å prøve noe nytt!

Fortsetter under...

Skrevet

Er det for tidlig på dagen for sånne spørsmål kanskje...? ;)

Skrevet

har også en rumpemann. Trenger ikke pupper sier han, så lenge man har rumpe, hihi ;P

aldri for tidlig, morgensex er jo best

Skrevet

rumpe og puppegal mann har jeg blir nesten slitsomt noen ganger.Liker å bli masert på ballene når jeg sutter han :-)

Skrevet

Har en som nesten kunne tenke seg å "sovne ved brystet" jeg lol

han er utrolig fokusert på puppene mine og gjør alt fra å kna på dem, stryke på dem, syge, kysse u name it lol

Bra for ham at jeg liker det ;)

Ellers skryter han av rumpa mi heldigvis og forerekker å ligge øverst (no jeg egentlig ikke har noe imot).

Skrevet

Min liker griseprat. Også å bli tatt på ballene ja, kjenner igjen den. :)

Annonse

Skrevet

Finger i rumpa, dominere/bli dominert litt, litt hard sex.

Skrevet

Han liker suging, og så liker han at jeg er øverst. Er glad i pupper og vil gjerne kjærtegne dem mens vi holder på.

Ofte er han så sliten av arbeid at han bare vil ha kos, ikke sex. Jævlig irriterende når jeg prøver å bli gravid, OK ellers.

Skrevet

enig med 10.58. Meg på topp, og suging liker han godt. Ellers er han glad i det meste og vil alltid ha sex, han

Skrevet

her liker han melken min. syntes det var litt rart i begynnelsen, men nå går det bra. eneste er at han "glemmer" meg litt. er så opptatt av å drikke melken. ellers liker han at jeg er øverst. liker også litt røff sex med litt griseprat, noe jeg ikke er heeeelt komfortabel med da.

Skrevet

min liker å se og høre at jeg nyter sexen med han. han elsker at jeg stønner.. elsker at jeg rir han.. han er mest opptatt av å gjøre det godt for meg.. og det tenner han veldig når jeg nyter sexen.

Skrevet

Når vi har sex i dusjen stående ansikt mot ansikt og han har ene beinet mitt over underarmen. Det beste han vet er å se på ansiktet mitt når vi har sex og se hvor tent jeg er mens vannet renner ned over oss :)

Skrevet

mannen min liker mye forskjellig, kommer ann på humøret ;-)

men noe som aldri slår feil her i gården: like før det går for han små biter jeg på hals/krageben.. gir vist "det lille ekstra" sier han..

Annonse

Skrevet

Mannen min liker å lugge meg, spytte på meg, fike meg i ansiktet, fingre meg hardt i rompa, kalle meg "pappas lille jente", holde meg nede og ellers ta meg faen så hardt, og jeg elsker å være daddys little girl:)

Skrevet

mmmm, det hadde jeg likt også....

Skrevet

sykt!! har han blitt utsatt for overgrep som barn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...