Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #1 Skrevet 12. februar 2010 Håper noen vet noe om dette...Går på minipiller, glemte å ta en pille. Husket det ikke før jeg skulle ta neste dagens pille, kastet da den jeg hadde glemt siden man ikke skal ta to samtidig. Hadde sex ca 12 timer etter den siste pillen (ja vet vi skulle brukt kondom). Dette var på dag 12 i syklusen, men har ikke helt stabile sykluser på pillen. Tok angrepille etter ett og et halvt døgn. Hvor bekymret bør jeg være? Tenker som så at jeg hadde jo en "ny" minipille innabords så kanskje den hadde rukket å virke? Og henger kanskje virkningen av pillen uansett igjen i noen dager? Altså, jeg vet at det er en teoretisk mulighet, men i praksis stor/liten sjanse?? Særlig når jeg tok angrepille? Veldig takknemlig for synspunkter!!
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #2 Skrevet 12. februar 2010 kan legge til at jeg hadde murringer i magen (ganske sikker på at det er eggløsningssmerter) i dagene før vi hadde sex. Noen som vet om denne murringen kommer i det egget slippes, eller i forkant/etterkant?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå