Gå til innhold

Skal jeg gjøre det slutt med sambo? 5 uker til termin! Hjelp :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært sengeliggende siden tidlig i svangerskapet på grunn av utmattelsessyndrom + gravidtet som ikke går så greit sammen. før jeg ble gravid jobba jeg fullt og hadde et normalt liv. selv med utmattelsessyndrom.

vi har ingen barn fra før av, samboer har en vanlig kontorjobb. han jobber ikke overtid. vi bor i en leilighet på 40 kvm midlertidig.

sambo har måtte lage mat til oss. (ikke hver dag, ca 2-4 ganger i uka)

og ta seg av klesvasken siden okt-nov. i tillegg til å jobbe. han trenger ikke rydde så mye da leiligheten er liten.

og i går så sa han at han var så sliten og lei av å gjøre alt dette. og gledet seg veldig til babyen var ute. for da var vi to om alt. nå følte han at det var han som gjorde alt?! og med alt så mener han klesvasken og de dagene han må handle og lage middag til oss.

han skjønte selvfølgelig at det ikke var min feil at jeg var så syk som jeg var.

forrige uke så fant jeg laptopen hans på, hvor det var mange chattebokser med forskjellige jenter som han tydeligvis har funnet på nettet et sted. jeg måtte jo lese hva de hadde skrevet, og har var det flørt og mye sexprat.

er helt knust.

sambo har også en stor spillegjeld. og jeg fant logg fra bettingsider. vet ikke om han har begynt å spille eller om han bare er innom disse sidene?!

HVA skal jeg gjøre?

jeg ønsker å kaste han ut. hva ville dere gjort? vi har jo et barn på vei. men..

Fortsetter under...

Skrevet

Sorry men han er en egoist,han må jo hjelpe deg ,du bærer barnet hans.+ at ahn driver med denna sex chattingen sin .Pælm han ut.

Du klarer deg fint alene med barnet ,ikke bruk babyen som unnskyldning jente.Du fortjener å ha det bra..

Skrevet

Hvis det først blir et brudd, så er det bedre å gjøre det nå!

Blir ikke lettere etter at barnet er kommet....

Synes han høres ut som en skikkelig egoist, som i alle fall ikke er til å stole på!

Skrevet

Hiv han ut...

Mannfolk må slutte og tro de kan gjøre som de vil uten at noen skal merke det og kan bruke det at slik som i din situasjon at du er sengeliggende som unnskyldning for og være utro...

Hadde sambo her vært utro så hadde han faen meg aldri sett snurten til meg mer, det hadde vært rett ut med han... og han hadde sittet tomhendt for alt som vi eier står i mitt navn, så alt er midt, han står ikke som medeier en gang... så jeg skulle kost meg så godt om han hadde vært utro...

Skrevet

jeg eier leiligheten, så jeg kan heldigvis bare kaste han ut. han eier ingenting pga den store gjelda han har.

han er som en unge på mange områder. han er rett og slett litt kort i toppen.

jeg kan ikke fatte og begripe at jeg har valgt han. det er nå det har gått opp for meg hvilken idiot han er.

han er så uviten på så mange områder.

hilsen HI

Skrevet

Slutter aldri å bli overrasket over hvor mange søplemenn det er der ute jeg, hvor i alle dager finner dere de hen, og hvordan har de blitt sånn? Så dere ikke tegninga tidligere i forholdet (før dere fikk barn) eller er disse mennene så dyktige på å spille skuespill at det ikke kommer frem hva for slags søppel de er før etter at det er for sent?

En ting har jeg ihvertfall lært av alle innleggene her på bim/dib, og det er at jeg må gjøre en skikkelig jobb med å oppdra guttene mine. De må læres opp fra de er små i alt fra husarbeid til empati og omsorg..

Kjære HI, jeg håper du vet at det finnes skikkelige menn der ute som tar ansvar og som behandler damene sine med respekt. Det er en sånn mann du fortjener, og det er lite sannsynlig at samboeren din forvandles til en, eller? Ønsker deg virkelig lykke til videre! Klem.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...