Rampongi Skrevet 12. februar 2010 #1 Skrevet 12. februar 2010 Noen som har smakt? Så netopp reklame på tv. Herlighet den så god ut, men havsalt og greier.. ajajaj..bra det er helg!
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 12. februar 2010 #2 Skrevet 12. februar 2010 syns ikke det var noe spesielt med den jeg. Smakte nesten ikke saltet i det hele tatt og det var lite kjeks. Ble skuffa:( Også er den dyr!
mirredutt Skrevet 12. februar 2010 #3 Skrevet 12. februar 2010 Melkesjokolade med biter av kvikk lunsj. Helt nyyydelig!
*Rutletutt* Skrevet 12. februar 2010 #4 Skrevet 12. februar 2010 Både jeg og mannen er offisielt avhengig! KNALLGOD!!!
Rampongi Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 12. februar 2010 ok, begge sider her altså.. Vi får rusle på butikken og sjekke. Fikk smakt den nye stratosen her en dag. Den var iallefall god. Skummelt å tenke på at den lages bare et par km unna huset mitt..
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 12. februar 2010 #7 Skrevet 12. februar 2010 He he jeg trodde også at det var kvikklunsj, men det er det ikke:-) Det er melkesjokolade med biter av kvikklunsj-kjeksen og et bittelite dryss av havsalt. Men ja da, den var veldig god, bare jeg fikk omstilt meg på at det IKKE var kvikklunsj:-))
Rampongi Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #8 Skrevet 12. februar 2010 ok, skal være åpen og ikke tenke kvikklønsj når jeg åpner den.. ååh, som jeg gleder meg Godt at mannen ikke liker så mye sjokis, da blir hele platen på meg.. for jeg regner med den kommer i 200 grams??
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 12. februar 2010 #9 Skrevet 12. februar 2010 Jepp, jeg bor sammen med en diabetiker... så mer på meg;-))
CMH Skrevet 12. februar 2010 #10 Skrevet 12. februar 2010 Den smakte ikke mye havsalt, nesten bare som vanlig melkesjokolade. Vanlig kvikk lunsj er bedre. Og Walters Mandler, mmm. Der har man er perfekt saltet sjokkis ;-*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå