ApriIbaby Skrevet 12. februar 2010 #1 Skrevet 12. februar 2010 Kan jeg på noen måte stille slik at ikke alle vennene mine får opp på "siden sin" en samtake jeg har med en venn på dennes eller min side? Liker ikke at alle får beskjed om hva jeg skriver til hver enkelt av mine venner. Jeg synes også det er rart at jeg får opp hele samtaler mellom en av mine venner og hennes andrevenner som jeg ikke en gang kjenner..
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 12. februar 2010 #2 Skrevet 12. februar 2010 Når du skriver på veggen (Wall) er det åpent for alle. Dersom du sender melding, som blir mer som mail, så blir det privat.
ApriIbaby Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2010 Er det ingen begrensinger. Jeg skjønner de kan lese det om de går til hennes side, men at de får det opp på sin vegg ?
Rampongi Skrevet 12. februar 2010 #4 Skrevet 12. februar 2010 De får det nok ikke opp på veggen sin, men på den "startsiden" der står det hva alle dine venner holder på med/prater med og om.. Som en slags oppdatering til deg. Ikke noe å gjøre med det. Om jeg ikke misforstår deg nå??
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 12. februar 2010 #5 Skrevet 12. februar 2010 Ingen begrensninger på veggene, tror jeg... så det er best å sende "message" om du vil ha det privat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå