Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #1 Skrevet 12. februar 2010 Og har effekt av det? Jeg er alene med et barn, går fulltid på skolen og har av den grunn veldig vanskelig for å komme meg ut å trene. Jeg har ikke tid, heller ikke barnevakt. Er det noe effekt av Wii Fit? Har så lyst å prøve!
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #2 Skrevet 12. februar 2010 Ingen? Kan noen legge ut på skravle for meg?
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #3 Skrevet 12. februar 2010 Jeg har ikke wii, men et par av venninnene mine har. og det er visst kjempeeffektiv trening. og mye morsommere enn en trenigsdvd foran tv på kvelden:)
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #4 Skrevet 12. februar 2010 Morsomt og effektivt:)) Vet om flere som får utbytte av det:))
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #5 Skrevet 12. februar 2010 Vi har Wii Fit. Det er kjempemorsomt, også går det an å slanke seg med det ;-) Hehe.. Man får personlig trener og greier! :-p
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #6 Skrevet 12. februar 2010 Vil heller anbefale Wii Activ. Mye bedre treningsmetode og man går faktisk ned i vekt og styrker kroppen (har prøvd begge delene) på en ordentlig måte. Wii Fit er mer morsomt mens Activ er ren trening. Morsomt dette også men du har mer i gjen for det etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå