Lady lovely locks Skrevet 12. februar 2010 #1 Skrevet 12. februar 2010 Moro med litt positivitet i hverdagen!!!
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #2 Skrevet 12. februar 2010 Ambulansekjørere og brannmenn.. Synes det er flott at de ofrer seg for min sikkerhet, selv om jeg aldri har hatt brukt for verken det ene eller det andre.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #3 Skrevet 12. februar 2010 Jeg har lyst til å skryte av bønder, spessielt de som har dyr. Min erfaring er at de ALDRI har fri. Min onkel som er melkebonde, begynner arbeidsdagen klokken 6 og avslutter i 23 tiden om kvelden (spesielt om sommeren.) Om someren når kuene skal kalve, ligger han på anke hele natta i tilfelle det sjer noe om natta. All ros til dere. Uten bønder- ingen mat! :)
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #4 Skrevet 12. februar 2010 Koselig :-) Alle de såkalte kvinneyrkene som hjelpepleiere,sykepleiere og ikke minst barnehageansatte :-) Men også søppeltømmere og de som kjører sjokoladebilden fortjener ros!! Iskaldt og slitsomme jobber!
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #5 Skrevet 12. februar 2010 bønder har ikke fri hverken 17. mai, eller julaften. Slenger meg på rosen. Ellers synes jeg lærere gjør en suveren jobb. Koselig tråd!!
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #6 Skrevet 12. februar 2010 Signerer denne! Forholdet lønn og innsats er jo også ekstremt skjevt og man er bundet 24/7!
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #8 Skrevet 12. februar 2010 Barnehageansatte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hatten av!! Dette er et yrke jeg ALDRI hadde fikset selv: Støy, mas, roping, bevegsles, mas, bleier, snørr, turer, utetid... Ahhh det er godt å være mamma og levere en fornøyd knott som koser seg i barnehagen mens jeg kan sitte urørlig på kontoret med en tekopp og lese...
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #9 Skrevet 12. februar 2010 Jeg tilater meg å takke for rosen ;) Moro!!
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #10 Skrevet 12. februar 2010 Hjelpepleiere!! Jeg bøyer meg i støvet for de som klarer den jobben med en strålende positiv holdning! De gjør dagen så mye bedre for så mange:)
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #11 Skrevet 12. februar 2010 Jeg synes vi har en knall bra konge.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #12 Skrevet 12. februar 2010 Skryt litt mere da folkens. Det er jo så mye negativ prat her inne...
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #13 Skrevet 12. februar 2010 Mødre! De fleste av dem gjør en knall jobb!!!
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #14 Skrevet 12. februar 2010 - renovasjonsarbeidere - lærere - bussjåfører som kan kjøre uten at passasjerene må kaste opp etterpå.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #15 Skrevet 12. februar 2010 Barnelegene- de står i mye tøft og er uvurdelige for slitene foreldere
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #16 Skrevet 12. februar 2010 Selvfølgelig, slenger meg på der.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #18 Skrevet 12. februar 2010 Nei vel. Ikke behov for noen du vel. Ikke butiker, sykehus, veier, skole, barnehage. Det står faktisk mennesker bak alle disse tingene i hverdagen vår som vi tar for gitt.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #19 Skrevet 12. februar 2010 Barnevernpedagoger! Hardt å se forferdelige ting, som man ikke kan gjøre noe med. Gå hjem og prøve å ikke tenke på det.. Og at de må ta avgjørelser som mange er imot, og at foreldrene kan fortelle ALT, mens de er bundet av taushetsplikten og kan ikke forsvare barnet.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #20 Skrevet 12. februar 2010 Barnehageansatte! Jeg ser virkelig opp til dem, og har kjemperespekt for jobben de gjør. De er en så utrolig viktig del av min sønns hverdag, han er så glad i alle sammen og det må jeg innrømme jeg også er.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #21 Skrevet 12. februar 2010 Bønder! Mange tar dem for gitt-og gjør narr av dem. De gjør en super jobb- som de fleste av dere ikke hadde klart!
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #22 Skrevet 12. februar 2010 Jeg har bare erfaring fra to barnehager, men de som jobber i disse barnehagene er utrolig flinke og positive mennersker. Jeg beundrer virkelig den insatsen de gjør for barna våre! Kjenner også en del selvstendig næringsdrivende i små bedrifter som jobber og står på dag og natt uten at gevinsten nødvendigvis er så stor. Hvis en begynner å regne på timelønnen deres tror jeg den ligger langt under minstelønn. Og innsatsen skaper arbeidsplasser for andre igjen. Mange tenker at hvis du driver din egen business så tjener du automatisk godt, men slik er det ikke nødvendigvis alltid!
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #23 Skrevet 12. februar 2010 Jeg vil rose alle som arbeider med pårørende. Det kan være en krevende jobb. Så barnehageansatta, sykehus-, sykehjem-, fengselsansatte. Ansatte i spesialisthelsetjenesten, de på nav og de som arbeider innen rus, psykiatri og psykisk utviklingshemming.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #24 Skrevet 12. februar 2010 NAV-ansatte, som må forholde seg til de surmagede folkene her inne og ellers i samfunnet. Det er systemet som svikter, og de ansatte som får svi..
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #25 Skrevet 12. februar 2010 Sykepleiere, de er konstant utsatt for nedskjeringer og svarer med å løpe fortere og dropper pausen for at det ikke skal gå ut over pasientene. Har en syk far og ser at de løper i gangen på sykehjemmet for så å komme til romdøren, trekke pusten og late som at de slettes ikke har det travelt, far må bare si fra om det er noe de kan gjøre for han. Blir også rørt av å se at de er glad i han, blir bekymra når han får infeksjoner og glade når han kan gå tre skritt lengre enn i går. Tar av hatten for "englene" til pappa!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå