Ane Rikke ♥ Skrevet 12. februar 2010 #1 Skrevet 12. februar 2010 Jeg er helt avhengig av Pepsi max, MÅ ha det hver dag,aller helst til frokost...
suseduse Skrevet 12. februar 2010 #4 Skrevet 12. februar 2010 jeg er en sjokoholiker, men av helsemessige årsaker er det bare tillatt i helga Men jeg elsker seriøst alt med sjokolade, helt ekstrem! En svakhet jeg har arva fra pappa.
melkekua™ Skrevet 12. februar 2010 #5 Skrevet 12. februar 2010 Vann Pepsi Max Havregrøt Frukt Kinosjokoladen M Snack a Jacks (sour cream and chive) Kanel Vaniljekesam Kaffe/te
* 5 om dagen * Skrevet 12. februar 2010 #6 Skrevet 12. februar 2010 cola...helt forferdelig, prøver å kutte ned men....
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 12. februar 2010 #7 Skrevet 12. februar 2010 Sjokolade, pepsi max og internett Da er jeg fornøyd
☆Monkey Business☆ Skrevet 12. februar 2010 #8 Skrevet 12. februar 2010 Sokker.....jeg KLARER ikke å gå uten sokker....verste jeg vet, hehe....
2søtesmåh Skrevet 12. februar 2010 #9 Skrevet 12. februar 2010 Må trene minst 5 ganger i uka ) Men går greit om jeg klarer og smette inn 30 min med styrke og spenst en eller fler av de 5 gangene ) Sprite Zero og alt med sjokolade ) Men tillates kun på fredag og lørdag ) Og da MÅ jeg ha det....... Må ha på BH når jeg sover, og da selvsagt også truse Tena mini....(fordi jeg KAN lekke. Selv om det ikke er daglig eller i forbindelse med anstrengelser eller noe..Plutselig kan det komme noen dråper..Merker det ikke med Tena, men om jeg IKKE bruker, så føler jeg det ubehagelig..vet jo ALDRI når det kommer....Sparer meg truse og kanskje også bukseskift...) Hmm, utenom det.....Blir "smågal" Om jeg drar noe sted og har glemt parfyme....
♥tosmåtroll♥ Skrevet 12. februar 2010 #10 Skrevet 12. februar 2010 Pepsi Max!! MAgisk! Og vondt i hodet etter en dag uten...huff...
Rampongi Skrevet 12. februar 2010 #11 Skrevet 12. februar 2010 ja også sjokolade ja. At jeg kunne glemme det ¤flau¤ Det er det beste jeg vet, alle sorter, alle smaker, samma det bare det er sjokis..
Gjest Skrevet 12. februar 2010 #12 Skrevet 12. februar 2010 tamponger under mensen, hater bind og DESSVERRE otrivin mentol...
*Rutletutt* Skrevet 12. februar 2010 #13 Skrevet 12. februar 2010 Nesespray, grønn te og sjokolade hver helg;-)
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 12. februar 2010 #14 Skrevet 12. februar 2010 Blir oppriktig lei meg og smådesperat om vi ikke har EKTE appelsinjuice i hus
<3 lykkeligeida er mamma <3 Skrevet 12. februar 2010 #16 Skrevet 12. februar 2010 En gå tur om dagen... Ut og lufte hodet litt. Også har jeg kuttet ut brus i uka men gud jeg gleder meg når fredagskvelden kommer. Da koser jeg meg meg brus og annet godt. Ellers er jeg fryktelig selskapssyk så må nok ha minst en samtale med gode venner i løpet av dagen. Også kylling/kalkun det er desidert det beste jeg kan få til mat.. Og som en over: O.B under mensen. Orker heller ike bind. får fnatt! Men min kjære vil nok si at jeg er ekstremt opptatt av og ha et pent og rent rundt meg. Også er jeg avhengig av og være forfengelig. Høye heler, flotte klær, smykker, sminke osv... Hmm.. ser jeg burde kutte ned på noen... Ja, ja..
meg & to små vampyrer Skrevet 12. februar 2010 #17 Skrevet 12. februar 2010 internett, kaffe, vann, barna mine, mannen min.
wirre;o) Skrevet 12. februar 2010 #18 Skrevet 12. februar 2010 jeg er avhengig av kontroll, rutiner og mannen min, barna mine, familien min og bilen, internett og jobben, varme klær og elektrisitet, minimum 10.000 på brukskonto ( blir det mindre enn det får jeg panikk), posten, tv og kaffe, mobiltelefon og friske avskårne blomster på torsdager ( som belønning for vasking), vaskemaskin og tørketrommel, for ikke å nevne oppvaskmaskin, å dusje annenhver dag, gå tur med hunden osv... Jeg drømmer avogtil om et liv uten alle disse avhengighetene.
meg & to små vampyrer Skrevet 12. februar 2010 #19 Skrevet 12. februar 2010 tamponger selvfølgelig, siden jeg blør som en foss i en evighet. Veldig avhegnig av det. Og frukt glemte jeg. Og faktisk superfrokosten min. Dagen er ikke det samme uten.
CMH Skrevet 12. februar 2010 #20 Skrevet 12. februar 2010 Kaffe, mobiltelefon, datteren min, sminke og internett-
Lillesnuppis Skrevet 12. februar 2010 #21 Skrevet 12. februar 2010 Cola Zero Saltstenger Røyk Salt lakris
Gjest Skrevet 12. februar 2010 #22 Skrevet 12. februar 2010 Havre-knekkebrød med kaviar og hvitost...mmm... Vann...går med vannflaske hele tiden o.b under mens.... Minst èn appelsin om dagen.... Lypsyl...ah...panikk om den er borte Mååå støvsuge hver dag..... Håndkrem Sikkert mye mere, men kommer ikke på mere i farten :teflon:
Hikken Skrevet 12. februar 2010 #23 Skrevet 12. februar 2010 Sjokolade Internett Symaskinene mine Mobilen min Telys Og litt mer sjokolade ) Helst med rødvin til. Godt det er helg! Hurra!
erteposen + 4 Skrevet 12. februar 2010 #25 Skrevet 12. februar 2010 Jeg trodde internett, men jeg har vært på ferie uten i 14 dager og det gikk helt fint. Kaffi og brød er jeg avhengig av, og sjokolade minst fire dager i uka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå