Gå til innhold

Hva er DU avhengig av ? ( bare for morro skyld )

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helt avhengig av Pepsi max, MÅ ha det hver dag,aller helst til frokost...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er en sjokoholiker, men av helsemessige årsaker er det bare tillatt i helga ;)

Men jeg elsker seriøst alt med sjokolade, helt ekstrem! En svakhet jeg har arva fra pappa.

Skrevet

Vann

Pepsi Max

Havregrøt

Frukt

Kinosjokoladen M

Snack a Jacks (sour cream and chive)

Kanel

Vaniljekesam

Kaffe/te

Skrevet

cola...helt forferdelig, prøver å kutte ned men....

Skrevet

Sjokolade, pepsi max og internett :) Da er jeg fornøyd :)

Skrevet

Sokker.....jeg KLARER ikke å gå uten sokker....verste jeg vet, hehe....

Skrevet

Må trene minst 5 ganger i uka :o) Men går greit om jeg klarer og smette inn 30 min med styrke og spenst en eller fler av de 5 gangene :o)

Sprite Zero og alt med sjokolade :o) Men tillates kun på fredag og lørdag :o) Og da MÅ jeg ha det.......

Må ha på BH når jeg sover, og da selvsagt også truse

Tena mini....(fordi jeg KAN lekke. Selv om det ikke er daglig eller i forbindelse med anstrengelser eller noe..Plutselig kan det komme noen dråper..Merker det ikke med Tena, men om jeg IKKE bruker, så føler jeg det ubehagelig..vet jo ALDRI når det kommer....Sparer meg truse og kanskje også bukseskift...)

Hmm, utenom det.....Blir "smågal" Om jeg drar noe sted og har glemt parfyme....

Skrevet

Pepsi Max!! MAgisk! Og vondt i hodet etter en dag uten...huff...

Skrevet

ja også sjokolade ja. At jeg kunne glemme det ¤flau¤

Det er det beste jeg vet, alle sorter, alle smaker, samma det bare det er sjokis..

Skrevet

tamponger under mensen, hater bind

og DESSVERRE otrivin mentol...

Skrevet

Nesespray, grønn te og sjokolade hver helg;-)

Skrevet

Blir oppriktig lei meg og smådesperat om vi ikke har EKTE appelsinjuice i hus ;)

Skrevet

En gå tur om dagen... Ut og lufte hodet litt. Også har jeg kuttet ut brus i uka men gud jeg gleder meg når fredagskvelden kommer. Da koser jeg meg meg brus og annet godt. Ellers er jeg fryktelig selskapssyk så må nok ha minst en samtale med gode venner i løpet av dagen.

Også kylling/kalkun det er desidert det beste jeg kan få til mat.. Og som en over: O.B under mensen. Orker heller ike bind. får fnatt!

Men min kjære vil nok si at jeg er ekstremt opptatt av og ha et pent og rent rundt meg. Også er jeg avhengig av og være forfengelig. Høye heler, flotte klær, smykker, sminke osv...

Hmm.. ser jeg burde kutte ned på noen... Ja, ja..

Skrevet

internett, kaffe, vann, barna mine, mannen min.

Skrevet

jeg er avhengig av kontroll, rutiner og mannen min, barna mine, familien min og bilen, internett og jobben, varme klær og elektrisitet, minimum 10.000 på brukskonto ( blir det mindre enn det får jeg panikk), posten, tv og kaffe, mobiltelefon og friske avskårne blomster på torsdager ( som belønning for vasking), vaskemaskin og tørketrommel, for ikke å nevne oppvaskmaskin, å dusje annenhver dag, gå tur med hunden osv...

Jeg drømmer avogtil om et liv uten alle disse avhengighetene.

Skrevet

tamponger selvfølgelig, siden jeg blør som en foss i en evighet. Veldig avhegnig av det.

Og frukt glemte jeg. Og faktisk superfrokosten min. Dagen er ikke det samme uten.

Skrevet

Kaffe, mobiltelefon, datteren min, sminke og internett-

Skrevet

Cola Zero

Saltstenger

Røyk

Salt lakris

Skrevet

Havre-knekkebrød med kaviar og hvitost...mmm...

Vann...går med vannflaske hele tiden

o.b under mens....

Minst èn appelsin om dagen....

Lypsyl...ah...panikk om den er borte

Mååå støvsuge hver dag.....

Håndkrem

Sikkert mye mere, men kommer ikke på mere i farten :teflon:

Skrevet

Sjokolade

Internett

Symaskinene mine

Mobilen min

Telys

Og litt mer sjokolade :o) Helst med rødvin til.

Godt det er helg! Hurra!

Skrevet

Jeg trodde internett, men jeg har vært på ferie uten i 14 dager og det gikk helt fint.

Kaffi og brød er jeg avhengig av, og sjokolade minst fire dager i uka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...