Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #1 Skrevet 12. februar 2010 Jeg har i et par uker sovet med truse og truseinnlegg om natta fordi jeg har lekket litt. Har hele tiden tenkt at det må være urin, at bekkenmuskulaturen plutselig har blitt litt slappere, og at jeg derfor tisser bittelitt (bare noen få dråper iløpet av natta) på meg mens jeg sover og slapper av, og ikke kan knipe. Men når jeg tenker etter nå i ettertid, så går jeg da ikke rundt og kniper på dagtid heller. Ikke som jeg har merket bevisst, iallfall! Og fordi jeg har mye utflod, bruker jeg truseinnlegg på dagtid også- og de skifter jeg jo flere ganger iløpet av dagen. Så hva hvis det lekker på dagtid også? Og at det er fostervann- ikke urin? Kan det være? Hvordan kan jeg isåfall få sjekket ut om det er fostervann og ikke urin?!??
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #2 Skrevet 12. februar 2010 Hvor langt er du på vei? Ring føden, du burde sjekke det, er det fostervann skal en være obs på bakterier.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #3 Skrevet 12. februar 2010 Jeg er 36 uker på vei (fullgåtte uker). Altså var jeg ca 34 uker på vei da dette begynte. Men hvordan kan man sjekke ut om det er fostervann da??! HI
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #4 Skrevet 12. februar 2010 ta kontakt med føden, kun de som kan bekrefte / avkrefte om det er fostervann... må ta en test på det. er viktig å få sjekket ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå