ariel 78 Skrevet 12. februar 2010 #1 Skrevet 12. februar 2010 Hei Tok ut hormonspiralen i begynnelsen av Januar og fikk TR like etterpå,som kun varte i 2 dager,men med kraftige blødninger.Skulle begynne første pp etter neste TR,men den kommer jo ikke!!Har ellers hatt stabil syklus på 28 dager så jeg tok derfor en graviditetstest på dag 31 som var negativ.Er nå 5 dager siden forventet menstruasjon,men fremdeles ingen tegn til TR. Flere som har opplevd kluss i syklusen etter å ha fjernet spiralen? Lurer på om dette er normalt.Er veeeldig utålmodig å klar til å komme igang.Blir vel heller ingen EL uten TR?Håper noen kan svare meg:)
Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 12. februar 2010 #2 Skrevet 12. februar 2010 kan faktisk gå opp i ett år før en mens kan komme tilbake etter hormonspiral, jeg hadde en vennine som brukte den og legen sa til henne at det ikke ble noe tull, hun tok ut spiralen etter 3 år å de skulle prøve på spire, men mens kom aldri det gikk faktisk nesten 1 år til henne. men hormonene skal vel være ute av kroppen etter 3 mnd , ikke vet jeg.
Huleboer nov 2011♥ Skrevet 12. februar 2010 #3 Skrevet 12. februar 2010 Da jeg tok ut hormonspiralen fikk jeg beskjed om at mensen kom til å komme innen 4 uker, det er ekstremt lite hormoner i en spiral som bare er lokalt i livmora, og man skal egentlig være tilbake til normalen nesten med en gang man tar den ut. Jeg begynte å blø dagen etter jeg tok den ut, hadde en normal tr, fikk 33 dagers syklus til neste tr, etter det har alt vært normalt. Jeg hadde tatt en tlf til legen hvis jeg var deg:)
Huleboer nov 2011♥ Skrevet 12. februar 2010 #4 Skrevet 12. februar 2010 Glemte å skrive at jeg vanligvis har 28- 30 dagers syklus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå