ApriIbaby Skrevet 12. februar 2010 #1 Skrevet 12. februar 2010 Har en dusj vegg jeg synes ikke blir ren med vanlig Jif bad. Veggen er ikke så glatt å ta på som resten, virker som det er slags matt fettbelegg der. Har tenkt å skure denne skikkelig med salmiakkvann, men så reklame for dette vidundermiddelet. Spray på å skyll av. Høres unekelig lettere ut, men VIRKER DET??
uanonym Skrevet 12. februar 2010 #2 Skrevet 12. februar 2010 Nei så enkelt er det ikke. Men sprayer du på og lar det virke en stund, og så går over med en skrubb/grov klut så blir det bra resultat. Middelet er så sterkt at jeg bruker engangshansker og god lufting. Og det blir rent!
ApriIbaby Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2010 Hm...da høres slmiakkvann egentlig bedre ut.
✿FlowerPower (✿◠‿◠) Skrevet 12. februar 2010 #4 Skrevet 12. februar 2010 Vask dusjen etter at noen har tadd seg en dusj,da er det enklere å få det rent
ApriIbaby Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 12. februar 2010 Hver gang?????? det tror jeg ikke at jeg gidder altså.....
gullgutten_min! Skrevet 12. februar 2010 #6 Skrevet 12. februar 2010 ulempen med cilit bang er at det lukter forferdelig!! hvorfor kunne de ikke lagd noen med litt friskere lukt... trenger ikke være mer komplisert enn sitron.. så nå gikk faktisk flaska i søpla! orker ikke bruke evigheter på vaske huset, og så lukter det dritt!! nope!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå