Gjest Skrevet 12. februar 2010 #1 Skrevet 12. februar 2010 Om senga min. Om all arbeidslysten, tolmodigheten og søvnen som bare ble liggende igjen når jeg sto opp i mårrest. Sukk... Jon Blund er så fiiiiiin. Iallefall om en kniper litt med øynene.
Gjest sug lut Skrevet 12. februar 2010 #2 Skrevet 12. februar 2010 Men i dag er ALT fint! Det er sol! Masser av den! Og bare bittelitt kuldegrader! Og lyst!
Gjest Skrevet 12. februar 2010 #3 Skrevet 12. februar 2010 Joda, det er lyst men snø her. Og jeg skal forsøke og overse Jon Blunds ivrige forsøk på å få meg i seng og istede begynne å fungere. :-) Nå har jeg fått kaffe, og Lillebråket har tatt sine første skritt. Så dagen ser ut til å bli god likevel den. :-)
Anne-B. Skrevet 12. februar 2010 #5 Skrevet 12. februar 2010 Hver morra tenker jeg at jeg skal gå og legge meg igjen når mann og barn er ute av huset. Merkelig nok er jeg kvikk og rask likevel. Deilig å være over den ekstreme trøtthetsperioden av svangerskapet, men så kommer det vel igjen senere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå