Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #1 Skrevet 12. februar 2010 Mini holder på å få tenner. Er ganske sikker på at det er to tenner på vei fram nå. Begynte på mandag og var veldig grinete hele dagen. På onsdag fikk hun veldig løs mage. Har skiftet 6-7 bleier daglig med veldig løs avføring (med en del slim i) som lukter surt! Er dette pga av tennene eller kan det være magevirus av et eller annet slag?? Burde jeg kontakte lege? Hadde god matlyst fram til i går. Drikker bra. Og ser ut til at mengden avføring begynner å avta nå selv om jeg allerede har skiftet 2 bleier hittil idag
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #2 Skrevet 12. februar 2010 Min sønn får løs mage og feber ved tannutbrudd. Så lenge almenntilstanden er tålig bra og de får i seg mat og væske er det ikke noe å bekymre seg for. Jeg skifter bleier opptil 5 ganger om dagen når det står på og det er den samme rutinen hver gang det kommer ei tann.
petite fleur Skrevet 12. februar 2010 #3 Skrevet 12. februar 2010 Helt vanlig med diarè ved tannfrembrudd. Det er da man virkelig føler seg som bleieskiftarbeider :-)
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #4 Skrevet 12. februar 2010 Puh... godt å høre at det er normalt Formen ellers er jo bra på den lille. Får som sagt i seg bra med melk og vann
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #5 Skrevet 12. februar 2010 Min pjokk har aa faatt veldig loes avfoering som i tillegg lukter surt.. LMinner om fiskelukt. Han har ikke feber og er i fin form. Spiser som normalt. Han er nettopp blitt 4 mnd, kan ikke kjenne noe til tenner. fiskelukt er vel ikke vanlig?
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #6 Skrevet 12. februar 2010 Det sies at morsmelksbæsj lukter surt
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #7 Skrevet 12. februar 2010 vanlig morsmelkbæsj lukter syrlig, ikke slik som fiskelukt
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #8 Skrevet 13. februar 2010 har ogsaa merket at avfoeringen til mitt barn lukter en smule fisk. Avfoeringen er litt groennlig og rennende. Avfoering bare 1 gang daglig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå