sol-måne Skrevet 12. februar 2010 #1 Skrevet 12. februar 2010 er d noen som har d like dann??? jeg har testet med cb graviditets tesst tisdag da sto d gravid 2-3 uker så jeg har en syklus lengde på 23.26 dager siste TR besøk var 7/1-10....men jeg føler ikke noe eller er kvalm eller er trøtt,merker ikke noe som helst har ikke noe ømme bryst ikke noe begynner bli redd kan d hende at jeg har hatt en sa eller ma??? håper ikke noe har sjedd:( er fryktelig redd nå...har tidligere vært gravid før som d gikk galt med.....men selv da så har jeg både hatt symptomer for exempel svimmel oppkast vont i brystet osv....typiske graviditets tegnene...men nå så har jeg ikke tegn på ingen ting....kan noen hjelpe meg til å bli klok hva burde jeg gjøre nååååååååååå.....lykke til alle sammen.håper bebissene sitter fast i 9 måneder......ble litt langt inlegg men takker på savar allerede...lykke til folkens
*Nøtta* Skrevet 12. februar 2010 #2 Skrevet 12. februar 2010 Jeg tror du kan slappe helt av,det er flere her inne som ikke har noen av de typiske symptomene.
Tezz78 Skrevet 12. februar 2010 #3 Skrevet 12. februar 2010 Symptomene kan forandre seg fra svangerskap til svangerskap. Har 2 fullgåtte svangerskap bak meg før dette, og de var helt anderledes enn dette. Dette er første gang jeg har hatt så mye "symtomer" så tidlig. Så tror du bare skal slå deg til ro med graviditeten
Barnnummertre Skrevet 12. februar 2010 #4 Skrevet 12. februar 2010 Hei sol-måne. Jeg er like langt som deg nesten (5+4) og har ingen symptomer nå. Hadde litt uken før IKM, ( forstod derfor at jeg var gravid). Nå kjenner jeg ingenting. Forrige svangerskap, kjente jeg heller ingenting før jeg var ca 7-8 uker på vei. Det var slik jeg oppdaget at jeg var gravid. Jeg ble akutt kvalm en dag, og var små uggen fram til uke 14. Ikke bekymr deg, det er helt normalt, nyt heller tiværelsen uten kvalme så lenge, det gjør jeg ...:-) Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå