(S)TinkerBelle <3 Skrevet 12. februar 2010 #26 Skrevet 12. februar 2010 jeg har iphone som "lagrer" alle meldinger nesten som en chatt.. det er litt festlig for en kan jo gå griselangt tilbake og følge hele samtalen. har en samtale med sjefen på jobb som begynner helt "platonisk" med "jeg er sjuk i dag også" fra da jeg først begynte å jobbe der (og ja, det er greit å sende sms...) og til nå.. En kan jo se vennskapet utvikle seg.. Sms er festlig. hehe. forøvrig sletter jeg heller ikke noe.. og aner ikke hvor mange meldinger en 8gb iphone tåler.
brooklyn Skrevet 12. februar 2010 #27 Skrevet 12. februar 2010 Jeg brukte den chat'en på Iphone til å spore tilbake en samtale jeg hadde med en venninne for å undersøke hvor lenge siden det var jeg hadde hatt mensen...Fant datoen, fikk GIGAsjokk og var 8 uker på vei.... Flott med en slik mulighet da, selv om hakesleppet av enormt. Nå har jeg en fancy nokia n96 og den er så hyper at den bare lagrer de siste 20 meldinger som er sendt. Kan være litt frustrerende det også!!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 12. februar 2010 #28 Skrevet 12. februar 2010 brooklyn haha, savnet du ikke mensen på 8 uker? 20 sms'er er jo ingen ting. jeg ler når jeg leser alle chatteloggene på ifonen min. jeg hadde savna den om jeg skifta telefon nå.
brooklyn Skrevet 12. februar 2010 #29 Skrevet 12. februar 2010 jo jeg gjorde jo det, men den var så ustabil etter at lillebror kom, så 6 og 7 uker mellom hver var helt vanlig. Og BANG der satt vi:) Savner virkelig chatteloggen på iphonen min! Det var koselig lektyre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå