Gå til innhold

1årsdag - inspirasjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg tenkte å gjøre litt ut av mitt barns 1 års dag, derfor, har noen fine idéer til hva jeg kan finne på? Både i bursdagsgave og til en slags liten bursdagsfest for nærmeste venner og familie?

Fortsetter under...

Skrevet

Hva med temafest? Det finnes jo en del papptallerkner, servietter osv. med ulike motiv som man kan ta utg.punkt i.. Så er det jo forskjell på om det er jente eller gutt.. Er det en gutt kan dere jo ha sjørøverfest.. Lage en sjokoladekake som er formet som en båt. Putte sånne salte småkjeks forma som fisker på de delene av fatet som kaka ikke når over.. Også kan du jo ha slike gullmynter med sjokolade inni i krukker på bordet.. Så går det jo an å brette slike hatter av papir.. slike som er forma som trekanter på en måte og som ser ut litt som pirathatter? Er det en jente så kan du jo lage prinsessekake.. Glasmagasinet har en del man kan bruke til kaker (pynt). Det samme har jernia (kakeformer i motiv). Se på www.noespesielt.no Her går det an å bestille servietter med egen tekst på. Dette siste er nok gøyest for de voksne, men det er jo bare kreativiteten og økonomien som setter grenser.. Biblioteket har nok bøker med tips til barneselskaper vil jeg tro. Jeg kan godt skjønne at du vil gjøre noe ut av den bursdagen. Det er spesielt med den første bursdagen i en persons liv. Her er det flere måneder til min skal ha sin første bursdag, men jeg har alt begynt små smått å planlegge litt jeg også.. Dato, klokkeslett og slikt.. En annen ting: Hvordan skal invitasjonene være: sms, mms, facebook, eller så går det jo an å bruke fotoknudsen el.l. til å lage dette.. Ha et bilde av barnet og skrive tekst med invitasjon.. Omtrent slik som takkekort osv. som man får fra dåp og sånn.. Bare at man har en tekst som passer i settingen..

Vel.. Det var det jeg kunne komme på nå.. Lykke til =)

Skrevet

Utebursdag med bål og det hele! (husk å ha grillen i beredskap for pølsesteking...)

Flaskeløp i snøen, snøball i bøtte osv!

De største barna får spikke pinne selv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...