Øyboeren med to små <3 Skrevet 11. februar 2010 #1 Skrevet 11. februar 2010 Hvor gamle var barna når de begynte å dele rom, og hvordan gikk det?
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #2 Skrevet 11. februar 2010 Mine barn begynte å dele soverom nå i januar. Da var de 2 1/2 og 15 mnd. De må dele rom, for vi venter nr tre like rundt hjørnet. Var litt bekymret over hvordan det ville gå. Tenkte at de sikkert kom til å vekke hverandre i tide og utide. Eldstemann våkner flere ganger hver natt og skriker, men heldigvis våkner som regel ikke den minste. Om morgenen våkner de i 6-tiden, men av og til kan de sitte og prate sammen og jeg slipper kanskje å gå inn med en gang fordi de har det fint og tøyser. Så det har faktisk gått veldig fint! De legger seg veldig greit om kvelden også. Tror det egentlig føles ganske trygt for dem å sove på samme rom. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #3 Skrevet 12. februar 2010 Våre har alltid vært på samme rom. Først var de lenge inne hos oss, fordi vi bare hadde et soverom, men så fikk vi innreda et rom til, og lå dem på eget rom når de var 1 og 3. Det funker veldig fint, og de liker å være på rom sammen. Nå har vi fått pussa opp et rom til og det blir nok ikke til at vi skiller dem, men heller lager et rom som lekerom og beholder soverommet. Det er trygt og godt for dem å dele, og de prater fint sammen både på kvelden og morningen. Kjempe kos.
Øyboeren med to små <3 Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 12. februar 2010 nå er min yngste 5 mnd, og den eldste 2,5, så blir nok enda en liten stund før de begynner å dele rom siden jeg ammer på natten enda. Men tenkte at når minsten enten sover rundt av seg selv eller jeg avvenner han, at de begynner å dele rom alt da. Tenker det kan være like greit...! Da får de vårt soverom, så tar vi det minste rommet i stedet. Da blir det god plass på soverommet, og de kan leke der inne i stedet for å drasse lekene med over alt. I tillegg er det dør fra stua inn til det soverommet, da er det lett og følge med de også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå