Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #1 Skrevet 11. februar 2010 Vurrderer sterkt å ta på den ene av barna mine en kjempefin kjole, men den er liksom for fin til barnehagen. Hvor mye kan man pynte dem egentlig, uten at det blir feil? Har på dem ullundertøy under seff:)
Gjest Ellemelledisi-duharfisi Skrevet 11. februar 2010 #2 Skrevet 11. februar 2010 Mine har fine kjoler over ulltøyet, men det er når de velger det selv. Så lenge kjolen ikke er fælt upraktisk og tåler en støyt, ser jeg ikke noe problem i det. Uansett, bare til å ta av.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #3 Skrevet 11. februar 2010 En jente i bhg til min datter,har ofte på seg prinsessekjoler og slikt,og hun er jo bare kjempeskjønn:-) Så lenge hun har uteklær også,er det vel bare til å kle henne i kjoler:-)
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #4 Skrevet 11. februar 2010 Ja den er litt prinsessete med sløyfer på, og så står det Prada på den og her på landsbygda virker det som noen reagerer litt på slike kjoler. Har masse fine dyre merkeklær til sønnen min også, som jeg har kjøpt på ferier i utlandet, men desverre virker det som det bare er kofter som aksepteres her:( HI
Willy Wonka Skrevet 11. februar 2010 #5 Skrevet 11. februar 2010 I vår barnehage har de oppfordret oss til å kle barna i praktiske, behagelige klær.....
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #6 Skrevet 11. februar 2010 Jeg ville syntes det var fjollete og unødvendig...
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #7 Skrevet 11. februar 2010 Så lenge hun vil det selv og kjolen ikke er i veien så er det vel greit.Er det en kjole hun vil ha på seg for å vise fram,så er jo det òg en "unskyldning" :-D
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #8 Skrevet 11. februar 2010 Så lenge det ikke hindrer dem i å utfolde seg i lek og å holde varmen, kan du vel kle dem som du vil. Men ikke kle dem slik at de må sitte på stas hele dagen. Personlig liker jeg å lære barna å pynte seg når det er helg og fest, og kle seg mer praktisk til hverdags.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #9 Skrevet 11. februar 2010 Hvorfor skal alle klærne være så praktiske og stygge her i Norge? De bruker begge til vanlige disse her forferdelige joggedressene og ulltøy fra blant annet nøstebarn, men har avogtil lyst å pynte ungene litt siden fintøyet ligger og forstøver i skapene våre. Bruker fintøyet på dem hver dag når vi er på familiebesøk i utlandet, for der bruker barna slikt tøy til daglig.( USA og Spania) HI
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #10 Skrevet 12. februar 2010 Jeg har sendt jenta min i barnehagen i ordentelige pynte kjoler, med velour og blonder. Ser ingen problemer med det! Hun er to år. Jeg har fått en del pyntekjoler, og også kjøpt en del på salg, av typen 25,- på cubus. De er jo nydelige og er egentlig ikke noe mindre praktisk enn andre kjoler. Hun liker å pynte seg :-) Men sender ikke guttungen i barnehagen med skjorte og vest. Derimot kan han gå med litt røffere skjorter, muligens også vest og fin duffel coat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå