Gå til innhold

ukelønn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er vanlig å gi en 16 åring i ukelønn, ho gjør litt husarbeid hver dag, (søppeltømming, tømming av oppvaskmaskin )

Fortsetter under...

Skrevet

spørs jo litt hva ukelønnen skal dekke ?

telefon ?

klær ?

bare gotteri ?

kino og andre fritidsting ?

Er det "bare" til eget forbruk og dere dekker alt av klær/telefon/ etc må det vel være nok med 2-300 ?

Hva kommer det av at hun ikke har jobb forresten ?

Skrevet

Hvorfor skal hun ha jobb? hun går på skolen og bør drive tiden med det. Ser ikke at hun skal jobbe før hun evt. skal flytte for seg selv og er ferdig med videregående

hun får nå 100,- vi dekker det meste, men det er en jente som liker å spare penger så utgiftene vi har er ikke store.

Skrevet

Nei, jeg vet ikke hvorfor ungdommer skal ha jobb.... (host*host).....:S

Om hun får 100kr og er fornøyd med det er det vel egentlig ikke noe å lure på.... Bruker iallefall meget mye mindre enn andre 16 åringer da... Men ingen er jo lik ;)

Skrevet

Min 17 åring får fyllt på tlf for 200`/mnd, busskort til 325,i tillegg får hun stipend.

Hun får også av meg 200 pr uke. Hun passer ungene når det trengs(ofte når de sover, men må dog være hjemme), shiner huset når jeg spør og hjelper generellt til med rydding.

Hun kjøper stort sett alt selv, utenom f.eks vintersko, dyrere jakker og slike ting som er nødvendig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...