Gå til innhold

Burde vi fått rabatt på fjorårets (2009) modell av vogn fra Emmalunga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte ny vogn i dag, og oppdaget først nå at det faktisk er en 2009-modell. Vet ikke om det er noen forandringer på vogna (Cangaroo City) til i år, men lurer på om vi burde sluppet å betale full pris? Har tre dagers åpent kjøp.

Anyone?

Fortsetter under...

Skrevet

Em. bytter årsmod. i juli/august, så det er 2010 mod som har vært i butikkene i hele høst.

Eller er det på grunnlag av noe annet du skjønte at det er en -09 mod?

De fleste butikkene selger jo årsmod på tilbud før de får inn neste års.

Det gjør tm "gamlebua" av en butikk her i Ålesund :/

Skrevet

Det står "Cangaroo 09" på kvitteringen, og da regner jeg med at det betyr 2009-modell... Hm...dette må jeg undersøke, skjønner jeg!

Og, du er sikker på at dette med årsmodellbytte gjelder for alle Emmaljungavogner?

Tusen takk for svar, forresten!

Skrevet

Om jeg ikke har fått feil informasjon så har ikke butikkene mulighet til å selge Emmaljunga til redusert pris på eget initiativ. Det er Emmaljunga sentralt som bestemmer når det skal være kampanjer/salg.

Dette overhørte jeg på "gamlebua" i Ålesund(Baby Comfort formoder jeg:-)) her i fjor en gang.

Skrevet

Okei...det var jo greit å vite, så slipper jeg å tro at de lurer meg når jeg ringer i morgen!

Blir superglad for å høre flere erfaringer vedrørende dette - vogner er jo dyre, og jeg vil ikke betale mer enn jeg må! :)

Skrevet

BabyComfort ja. Men hvis du hørte det fra "eierne" selv så er de veldig flinke til å lyge/lure på nettopp det der. Jeg har ferska dem et par ganger. Kjedelig!! (De har også et dårlig rykte hos enkelte andre kjeder)

Men, det var ikke poenget.

Jeg er helt sikker på at de nye vognene kommer i juli/august, og det gjelder hele katalogen. :)

Jeg har aldri sett Em. sine vogner på tilbud utenom sommeren faktisk. Så det er godt mulig det er nettopp slik Babyønske sier!

BabyComfort hadde forresten tilbud på Scooter før jul. Utgående farger stod der.

Em. har veldig strenge salgsregler. Det er ikke lov å selge de over nett feks, det må være fra butikk.

Har skjønt det som at de har faste priser også. Med tanke på de lappene som pleier å henge på vognene. Men BC har forandret de prisene noen ganger.

Annonse

Skrevet

Jeg synes uansett det er utrolig dårlig ikke å opplyse om at vogna er fjorårets modell, jeg gikk helt klart ut ifra at det var årets - kjøpte vogn på samme tid i fjor, og fikk selvfølgelig årets modell!

Skrevet

Hm... En løsning er jo evt. levere tilbake vogna, og be dem bestille vogn til meg - den vil jo nødvendigvis bli årets. Nå har jeg ikke klart å finne noen forskjelller på fjorårets og årets modell, men vil jo ha en ny vogn når jeg betaler full pris...

Skrevet

Me fekk halv pris på citybagen i februar i fjor pga fjorårsfarge. Såg seinare og rabatt på eit par city cross vogner med utgått farge på barnas hus, ca i mars. (var den vogna me såg etter, veit ikkje med cangaroo) Du kan vel gjerne ikkje kreve rabatt, men gjerne spørje om du kan få 2010 modell, så får dei vel velje om dei heller vil gje deg 2009 med rabatt.

Skrevet

Emmaljunga er litt spesielle, for de opererer med fastpris, vogna skal koste det samme i utsalg overalt.

Det er ikke riktig at alle vognene kommer så tidlig som august heller, 2010 modellene av Emmaljunga Scooter kom ikke hit til sørlandet før nesten jul..

Er ikke sikker på hvordan det er med salg på fjorårets modell, men mener Barnas Hus hadde en haug med vogner fra i fjor på 30% nå etter jul, jeg tror Emmaljungavognene var med på kampanjen, men det er jeg ikke helt sikker på.

Skrevet

det var dårlig av butikken ja..syns du skal levere den tilbake og kreve en 2010 modell.

Skrevet

Når vår sønn ble født i 2002,så kjøpt vi emmaljunga Kombivogn..den var kjempefin:)

Men jeg har funnet ut,de siste åra,at det er faktisk en 2000 model.OG DEN GA VI FULL PRIS FOR!! En 2 år gammel vogn,hadde stått i butikken i 2 år..jaja,for sent å gjøre noe med det nå,uansett..vogna er fin den,har den enda,lånt den bort:)

Skrevet

Det er vel om man vil selge den, at "problemet" dukker opp... For da er jo vogne på en måte rt år eldre enn den er?? Og pris deretter?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...