Gå til innhold

hvilken 3-hjuling er best??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har bestemt meg for å bytte min emmaljunga duo edge ut med en trehjuling. Har alltid sverga til vogner med 4 hjul, men nå har jeg altså fått nok av å måtte bruke så mye kraft på å svinge vogna, spesielt når jeg er ute å handle. Prøvde Easywalkeren til ei venninne, og guuuuuuud så deilig den var!! Jeg har sett litt på den og så lurer jeg litt på quinny`n. Noen som har kan hjelpe meg å velge?? Andre trehjulinger som er verdt å se på?

Det som er viktig for meg er at den er stabil, eller mest mulig stabil til trehjuling å være, og at den ikke er så altfor åpen hvis det skulle blåse osv. Og så må den være lett å slå sammen, og ikke ta så altfor mye plass ( skal ha den i bagasjerommet på en sedan)

Synes jo det er litt trist at barnet ikke kan sitte mot meg når jeg kjører, men det sliter mye mindre på vogna og ha dem "rett" vei.

Sier tusen takk til de som gidder å svare :)))

Fortsetter under...

Skrevet

Quinny er langt ifra stabil, den er også tung, liten sittedel, bred mellom hjulene og stor sammenlagt.

TFK oppfyller alle kravene dine, mer stabil vogn skal du lete lenge etter......med mindre du forsøker å balansere den på ett hjul, he he.

Den er veldig liten sammenlagt, og sportsdelen er stor og god. I tillegg har den håndbrems.

Skrevet

tusen takk for svar. skal se litt nærmere på TFK da ;) Kjenner ingen som har den, og har derfor ikke tenkt noe særlig på den. da kan jeg i allefall utelukke Quinny :)

Skrevet

Dessuten er Quinny bitteliten.

Du bør kanskje også tenke på bagdelen hvis du vurderer flere barn. Jeg har kjøpt bag til tfk'en min etter at jeg har brukt den som sportsvogn til nr 1. Gleder eg til å bruke den som bagvogn nå til nr. 2.

Holder altså en knapp på TFK. Alternativet er OTH-MB. Den er kanskje penere enn TFK, men jeg syns TFK'en har mer å by på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...