Gå til innhold

Noen som ikke har kontakt med samboers familie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer jeg. Har selv ingen kontakt. Hvorfor ble det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har svært lite kontakt med hans familie. Her tør jeg å påstå at det er søstern hans sin feil. er så prkåt, at hun plagde vennene mine med å kommentere bilder av henne osv, la til alle mine venner som venn, så jeg fjerna henne fra min fb, så jeg og mine venner kunne være i fred, og da klikka det for henne. hun er noe 10 år eldre enn meg.. -vi har lite til felles. og hun sa dritmye stygt om meg til familien sin. Ikke pratet med henne på tre fire år nå. Deilig å ikke ha den selvopptatte heksa i nærheten her.

Da vi kjøpte oss ny bil, å sa hvordan type det var ble vi kjapt avbrutt av henne for hun begynte å prate om sin bil og sammenligne hvor mye bedre hennes bil var.

Hater sånne folk as! og tror hun vet ALT, hvis en sier noe, vet hun mye bedre om den saken, er det mulig. Åh det var deilig å få lufta litt.

Og hun har snakket mye stygt om meg til familien, og når jeg forsvarer meg, så vil ingen høre for da har de lagt saken bak seg...

Fortell du da HI.

Skrevet

Jeg har god kontakt med svigerfamilien min, bortsett fra svigersøstra mi. Hennes feil at det ble sånn desverre, hun er ei falsk heks! Lyger så hun tror de sjøl:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...