Gå til innhold

Åååå jeg håper så veldig at mini og jeg får den leiligheten vi har lagt inn bud på!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spennende altså.. Men skummelt. Første gang jeg har lagt inn bud på noe.. Er en leilighet for ungdom som har vanskelig med å komme inn på boligmarkedet. Så det er litt spesielle kriterier. Man kan ikke legge inn noe høyere bud, leiligheten har en fast pris. Så det kommer an på hvem som har lavest årslønn.. Hvem som stiller dårligst..

Denne leiligheten er perfekt for oss! Jeg ønsker så å kunne eie noe selv, blir så rotløs når jeg leier. Den ligger så perfekt til i forhold til bhg. og jobb at jeg kunne solgt bilen. Hverdagen hadde blitt så mye lettere.

Jeg har ett barn og 275 000 kr. i årslønn. Boligbyggelaget sine kriterier for 8 år siden var 240 000 kr. om man hadde barn. De sa at de sjeldent fant noen som fyllte disse kriteriene lengere. Å jeg er jo faktisk ikke så langt unna da.

Men er vel best å ikke ha for store forhåpninger..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ut som om dere virkelig ønsker den. Jeg krysser fingrene for at livet smiler til dere og gir dere drømmeleiligheten:-)

Skrevet

Ja ønsker den virkelig!

Tusen tusen takk for svaret ditt =D

Skrevet

Jeg skal krysse fingrene for dere jeg også. Ikke godt å gå sånn å vente:-/ Om du får den eller ikke beror vel bare på flaks eller uflaks, og ikke noe mer du kan gjøre nå, så jeg skjønner at det er pinefullt:-)

Måtte lykken stå dere bi! :-)

Skrevet

Nei det er ikke noe moro å gå sånn og vente. I morgen får vi svar, ventet en uke da!

Men sant som du sier, jeg kan ikke gjøre mer.

MÅ ikke ha for store forhåpninger..

Takk for lykkeønskinger =D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...