Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #1 Skrevet 11. februar 2010 Nok et spørsmål om man skal ta kontakt med føden. Jeg har 4 uker igjen til termin. Nå har jeg skikkelig vondt nederst i magen og ryggen. Ligger som et belte rundt nederste del. Kommer ikke takvis, men magen veksler mellom å være hard og myk. Har hatt masse kynnere i hele dag.. Ikke sånn som jeg ser for meg en fødsel vil starte, men bør jeg likevel ringe føden og høre? Redd for å mase på dem:/ er forresten førstegangs, så aner jo fint lite om hvordan en fødsel starter
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #2 Skrevet 11. februar 2010 Bedre å ringe en gang for lite enn en gang for mye. De er der jo for å veilede deg, så hvorfor være redd for å ringe? Ring du, ingen vits i å bekymre seg :-)
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #3 Skrevet 11. februar 2010 Det kan godt være rier. Ring du så er du sikker!
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #4 Skrevet 11. februar 2010 Ringer du skattekontoret om du lurer på noe? Ringer du nav når du lurer på noe? Nå må folk snart skjønne at det er ikke farlig å ringe til føden. Det sitter folk på jobb som faktisk får betalt for å hjelpe deg. Det er ikke sånn at man ikke kan ta en telefon dit før man har 3 cm åpning. Ring og spør! Skjønner at du spør her inne men det er ikke farlig å ringe dit. Ingen blir sure på deg for det.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #5 Skrevet 11. februar 2010 Hehe, en gang for mye enn en gang for lite skulle det selvfølgelig være ;-) anonym 22:00
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #6 Skrevet 11. februar 2010 Jeg føler meg dum hver gang jeg må ringe føden når det er noe som bekymrer meg, og så er det ingenting. Så jeg skjønner veldig godt at HI spør her!
Gjest Skrevet 11. februar 2010 #7 Skrevet 11. februar 2010 Rier kan godt begynne slik du beskriver det, men vanligvis blir det ikke noen fødsel av det før takene kommer regelmessig eller de blir kraftige og varer over et minutt om gangen. Jeg synes du godt kan ringe og sjekk med føden jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå