Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #1 Skrevet 11. februar 2010 noen som har revnet opp til urinrøret, og som har råd for hvordan det IKKE skal gjøre så sabla vondt å tisse?
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #2 Skrevet 11. februar 2010 Helle vann på er vel det beste du kan gjøre. Aller best er det vil om du tisser i dusjen, og kan dusje vann over underlivet.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #3 Skrevet 11. februar 2010 Eneste rådet mitt er å skylle med vann mens du tisser.. Jeg brukte dusjen mens jeg satt på do og tisset. Det gjorde de på sykehuset også. Men vondt var det likevel :-p
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #4 Skrevet 11. februar 2010 fyll ei imsdalflaske med vann, begynn og skylle før du begynner å tisse og stopp ikke før etter du er ferdig.. da merker du ikkeviingen:)
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 11. februar 2010 #5 Skrevet 11. februar 2010 Jeg spurte om jeg kunne få noe som bedøvet og fikk da en gele som jeg smurte på og lot virke i 10 min før jeg tisset. Funka som bare det;) Brukte det de 2 første dagene når det var som værst. Jeg fikk det på sykehuset.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #6 Skrevet 11. februar 2010 Å tisse med vann funket overhodet ikke for meg. Hadde sting rett ved urinrøret, ufattelig vondt! Prøv dette; tiss på en flaske, sikt den inn på urinrøret, hold forsiktig inntil :-) Dette redda barseltiden for meg! ps Cola glassflaske er mye bedre enn plastflaske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå