Gå til innhold

Har du donorkort?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

selma07: hehe, det er det eneste jeg har sagt til mine foreldre og mann at de ikke kan få gi bort...... blir helt uvel med tanke på at de skal "ta" øynene mine....... lol. Ganske inkonsekvent av meg egentlig, fordi alt annet kan de jo få!!!!

Nei det har jeg ikke, det har jo ingen funksjon siden de uansett ikke kan gjøre noe uten at nærmeste familie har godkjent det..

Men jeg absolutt informert alle i familien om at kan de bruke noe av meg for å hjelpe andre så skal de gjøre det! Jeg vil kremeres likevel, om det skulle mangle noe småtteri før jeg går i ovnen er det helt greit, hadde vært fint å vite at noen andre kunne forlenget livet sitt med min hjelp :)

Annonse

Ja, og mine nærmeste er informert om mine ønsker. Men må innrømme at det ikke er alt jeg føler meg like vel ved å tenke på at de skal fjerne fra meg... Hehe...! Fjerning av lunger osv så brystkassen blir helt nedsunket når jeg skal gravlegges, osv... Men men... Hmm, går det an å få noen til å lage "falske" lunger inn i meg for å bygge opp kanskje? Haha, var nå også noe å fundere over.. :P Men om det kunne gjøres, hadde jeg ikke hatt problemer med det..! ;)

Hornhinnene mine skal de bare ta, min far har fått transplantert hornhinner, og uten det hadde han nok vært tilnærmet blind så... Men tar de hele øyet da? De skjærer ikke bare av hinnen? :P I såfall ville jeg nok ønsket meg jukseøyne også... Litt forfengelig må man vel tillate seg å være selv om man er død? :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...