Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #1 Skrevet 11. februar 2010 Synes det er så godt, få liksom ikke sove på siden, og på rygg advarer de jo mot.. Men blir baby skvisa om jeg ligger på mage? Magen er ganske stor og sånn, men det går enda an.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #3 Skrevet 11. februar 2010 Har hørt at så lenge det ikke er vondt for deg, så er det ikke farlig. jeg klarte forøvrig ikke å ligge på magen når jeg fikk mage. Måtte liksom ha foten litt opp, slik at jeg på en måte lå på sia da.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #4 Skrevet 11. februar 2010 Jeg er 31 uker og sover på magen, på rygg, på siden og alt ettersom der jeg får sove
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #5 Skrevet 11. februar 2010 Eeh, jeg ser for meg at det må være nokså ubehagelig jeg da. Var aldri i mine tanker under graviditeten hvertfall. Blir det ikke skikkelig press på magen? Tror jeg ville stått over jeg altså.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #6 Skrevet 11. februar 2010 Okei Da fortsetter jeg til det ikke går an! HI
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #7 Skrevet 11. februar 2010 Er litt rart, for kjenner jo at det er en baby under meg, men er ikke vondt eller noe..
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #8 Skrevet 11. februar 2010 Funker kjempefint å ligge på magen. Har ingen problemer med det 22:04
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #9 Skrevet 11. februar 2010 Jeg lå på magen ut graviditeten, ikke noe problem det. Ikke veldig behagelig, men jeg sov. Fikk vondt i magen da det ble mye trykk på den, men jeg kunne ikke gjøre noe med det, da jeg snudde meg på magen mens jeg sov.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå