Gå til innhold

Snur seg over på magen om natten..

Anbefalte innlegg

Skrevet

... er det farlig, eller kan jeg la hun ligge sånn? 6mnd, klarer ikke snu seg tilbake selv..

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg har kjøpt soveposer med reimer du fester i posen og som ligger under madrassen, kjøpte på barnas hus.

Nei, trygg kan du ikke være.

Skrevet

21.49. du er på bærtur. så lenge de snur seg fra rygg til mage kan de bare ligge sånn, det er ikke farlig. ta det helt med ro hi. mine startet med dett fra 5,6 mnd. nyttet ikke snu de rundt på ryggen, innen to sek. var de rundt på magen. la barnet sove slik.

Skrevet

det heter at når de klarer å snu seg selv, så er det greit. Ville aldri kunnet reimet fast barnet for at det ikke skulle kunne snu seg.

Skrevet

Hi sier at hun ikke klarer å snu seg tilbake.

Ei jeg kjenner er nok også helt på bærtur da hun brukte de posene på de to yngste, men det var etter at den eldste DØDE en natt han hadde snudd seg, han var ca 5.5 mnd.

Vær litt forsiktig med dine uttaleser!!!!!!!!!!

Skrevet

Jeg har pleid å snu barna tilbake til ryggen til de har lært å snu seg begge veier selv. Når de kan det har de fått ligge som de vil.

Annonse

Skrevet

Snur mini tilbake når jeg våkner og ser at mini ligger på magen, men ikke alltid jeg våkner når mini har snudd seg...

Skrevet

snudde jenta mi tilbake på rygg helt til hun kunne rulle begge veier selv.

Nå ruller hun begge veier og det er ofte jeg finner henne i de merkeligste stillinger i senga.

Samboer snur henne enda tilbake på rygg når han finner henne på magen - han er redd for at hun plutselig skal glemme hvordan snu seg og derved få pusteproblemer når hun har hodet gjemt nedi madrassen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...