moota m storebror&lillebror Skrevet 11. februar 2010 #1 Skrevet 11. februar 2010 Etter en kjekk ettermiddag i bursdag, ble det fulle opptøyer hjemme. Storesøster måtte på rommet og slo i døra med en svær ikea krakk. Hun unnskyldte seg og tok seg inn igjen, men etter kvelds begynte hun igjen med frekk munn. Så jeg sa at hun ikke fikk komme i min seng i natt. Da fikk hun visst nok og jeg var den fæleste personen i verden. Hun sovnet mens hun fortalte meg hvor fæl jeg var og at hun bare ville til faren. Jaja, det er vel slik barn er! =)
Agehya Skrevet 11. februar 2010 #2 Skrevet 11. februar 2010 Det får jeg høre både titt og ofte. Storesøster på 7 var gjennom en slik periode i 5-6 års alderen, mens lillesøster er midt oppi det nå. Savner pappa så sterkt at det gjør vondt. Begynner som regel en dag etter hun er kommet hjem fra han, og holder på hele uken. Vil flytte til pappa med en gang jeg ser strengt på henne omtrent. Men samtidig sier hun at hun savner meg når hun er hos pappa, og hun savner bestevenninnen i bilen hjem fra barnehagen. Mye følelser i en liten kropp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå