Gå til innhold

Aldri hatt en type

Anbefalte innlegg

Skrevet

flere her inne.. Er det noe gale med meg? Er 25 år, og alenemor nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke unormalt det nei :-) ei venninne av meg hadde aldri vært sammen med noen før hun møtte sin nåværende mann, når hun var 29 år, hun hadde ei lita jente fra før av, og nå har de to sammen :-)

er ikke unormalt å vente til man faktisk finner noen man vil være med, og noen trives best uten en kjæreste i sitt liv i det hele tatt! ei venninne av min bestemor har aldri hatt kjæreste, hun er nå 93 år, og hun sier at det var aldri et ønske heller.. enda hun er en storflørter fortsatt, med 2 barn selv :-)

Skrevet

men jeg virkelig ønsker meg en type, er så lei av å være singel. Var en trøst at hun venninnen din fant en når hun var 29.. er livredd for å ende opp alene, og spesielt når mini kan begynne å være hos pappaen sin. takk for at du gav meg håp!

Skrevet

Fant ikke noen jeg ville være sammen med før jeg var 26, og venta daturlig nok til da.

Synes ikke det er det minste flaut å ikke ha mange stranda forhold bak seg.

Skrevet

Jeg fikk min første kjæreste da jeg var 21, og det er han jeg bor sammen med nå og venter barn med (er 24). Passet seg rett og slett ikke før, fant jeg noen jeg likte, var de ikke så begeistret for meg, og omvendt.. Bare glad jeg ikke har en eks gående der ute som vet alt om meg :P

Skrevet

Jeg er også lei av å være singel, vært singel i snart 2 år.. Men noen dager er det veldig godt å være alene med barnet mitt, mens andre ganger savner jeg noen å dele hverdagen med.

Men hvor skal man treffe disse single kjekke mannfolka da?!

Lykke til med jakten ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...