Gå til innhold

hei prøvere å pergpprøvere:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

--------------------------------------------------------------------------------

he i hei

mista tvillinger ifjor februar å ikke klart å blitt gravid til nå.

gikk på en pergokur som jeg avslutta forrige uke å igår var d fullt utslag på eltest så igår lå jeg med føttene oppetter veggen en halvtime etter hoppetid;);)

Ikke kjent særlig bivirkninger,litt varm til tider å småkvalm..å kjente veldi godt at el var. Å fant ut at jeg hadde fått dobbel kur,bare å komme me solskinnshistorier folkens

men klarer dere la være å tenke på det å bli gravid,for stress har jo mye å si men åssen i huleste skal man klare å ikke tenke på det,klarer ikke det jeg iallefall!!

vært morro å hatt noen andre i samme situasjon å prate med,ikke alle som forstår hva man går gjennom å venter på!

uansett masse lykke til til dere alle:):):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann! jeg er egentlig ganske ny her, men ser jo at dette er en side hvor man kanskje kan få litt trøst og oppmuntring :)

Vi har prøvd å få barn i ca 16 mnd, de siste 4 mnd har jeg gått på pergo. Nå får jeg ikke tak i Pergo, for det er visst noe problemer med leveransen...

Jeg skulle hatt en kur til før de starter utredning. Venter nå på tlf fra gynekologen, for jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre...

Lykke til :))

Skrevet

ja her er det mange i samme situasjon,bare vært å titta innom her siden forrige gang jeg var gravid..først nå jeg skriver litt og:)

har du hatt en mnd på,en av osv når du har gått på pergokur?

jeg har jo gått nå å så neste skal jeg ik ta tbl for kuren virker enda bedre neste mnd,å så ny kur om ikke jeg er blitt gravid inne da:

ja var såvidt jeg fikk tak i kur nå når jeg skulle ha,va er d som skjer!

har du el av deg selv eller?

Skrevet

Ja jeg har en mnd på og så en pause mnd. Tar dobbel kur, selv om jeg har egen EL. Så da tar jeg piller i fra 4 dag i syklusen.

Nå er visst pillene kommet hit til byen igjen, så da kjører jeg på med siste kur før det blir IVF.

Har egentlig gitt opp, så jeg undersøker endel private klinikker.

Skrevet

å håper det klaffer for dere denne siste gangen da:):)

masse babystøv til deg;)

men om det ikke skjer så får du nok go hjelp å snart sitter spiren hos deg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...