Jubelbrus* Skrevet 11. februar 2010 #1 Skrevet 11. februar 2010 Etter amming vurderer jeg en av disse. Men vet ikke helt hvilken. Hva har du? Evt., hva ville du ha valgt av disse to?
Marsmammaen:) Skrevet 11. februar 2010 #2 Skrevet 11. februar 2010 Har aldri prøvd sprøyte, men har prøvd ring. Funket ikke for meg i det hele tatt... Følte at den sklei ned/nesten ut hele tiden og den var på en måte i veien under sex. Men for all del, kan jo hende den funker kjempefint for deg
Gjest Skrevet 11. februar 2010 #3 Skrevet 11. februar 2010 Ingen av delene! P-stav derimot, *tommel opp*
skyttel71 Skrevet 11. februar 2010 #4 Skrevet 11. februar 2010 Jeg kommer aldri til å ta p-sprøyte igjen iallefall. Syns det var en flott løsning da jeg fikk det presentert etter forrige graviditet og tok faktisk to sprøyter. Noen glemte å si at bivirkning var + 10 kg...
ROFL Skrevet 11. februar 2010 #6 Skrevet 11. februar 2010 Jeg gikk på p-sprøyte i 3 år, og var egentlig ganske fornøyd. Men hele sexlysten forsvant på slutten, så sikker prevansjon er det! Jeg ville prøvd p-ring først, for sprøyta kan du ikke angre på, da den varer i 3 mnd.
♡ ¯`°•.¸*jippi*¸.•°´¯ ♡ Skrevet 12. februar 2010 #7 Skrevet 12. februar 2010 jeg sier også tommel opp for p-stav!!! den er svindyr... men så har man da betalt for 3 år fremover. slipper å tenke på prevensjon!! ekstrabonus: jeg mista menstruasjonen totalt med en gang! kunne ikke passet meg bedre!
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 12. februar 2010 #8 Skrevet 12. februar 2010 Jeg ville valgt P-ring. Da er det ikke noe problem å få mensen igjen om man vil ha flere barn. Har forsøkt P-ring tidligere og det var uvant og rart noen dager, men så var det greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå