Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #1 Skrevet 11. februar 2010 Dersom du gleder deg til sommeren, hva er det som gjør at du gleder deg:)? - Jeg skal ha baby i august! - Grille og slappe av på terassen - Softis!
Gjest Skrevet 11. februar 2010 #2 Skrevet 11. februar 2010 - Det er varmt - Det er ikke snø lenger! - Enklere å være mye ute - Vi skal flytte til hjemstedet vårt da (jippi!)
sånn ca Skrevet 11. februar 2010 #3 Skrevet 11. februar 2010 Sukk.. det er jo bare å se ut av vinduet så vet du hvorfor;P Jeg liker bare rett og slett ikke vinteren, derfor all grunn til å glede seg til sommeren^^
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #4 Skrevet 11. februar 2010 Sol og varme <3 Bading og soling Grilling Mindre klær Båt og fisking
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #5 Skrevet 11. februar 2010 -Bare være med babyen og samboer, og bli kjent med den lille.. Får baby i mai. -Sol, varme, bading og grilling. - Null snø. -Treffe igjen familie og venner som bor langt unna.
millie+2klumper Skrevet 11. februar 2010 #6 Skrevet 11. februar 2010 - Ny baby i juli:) - Sol og varme (forhåpentligvis) - grilling og koselige hytteturer - friiiiii (permisjon) ++++
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #7 Skrevet 11. februar 2010 - Slippe å måka snø! - Go mat på grillen
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #8 Skrevet 11. februar 2010 -skal ha baby i sommer -skolestart for eldstemann -flytte inn i huset -grilling og pils på terassen -ungene som bader i bassenget på terassen -varmt -mye mer å finne på enn vinteren! -ferie Denne listen kan bli uendelig lang....
mamman til to gutter Skrevet 11. februar 2010 #9 Skrevet 11. februar 2010 -kose meg med babyen og sønnen jeg har fra før -slippe den store magen (har 2mnd igjen og kan ikke skjønne at den skal kunne bli enda større enn den allerede er...) -slippe å kle på 2,5åringen ca 100klesplagg bare vi skal kjøre til barnehagen (og igjen er magen i veien...) -at vi kan gå ut og inn uten at det er mye styr fordi vi må kle på oss så mye
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #10 Skrevet 11. februar 2010 Gleder meg mest til våren jeg... I sommer skal vi flytte ( igjen), gleder meg til vi er ferdige med det. Varmen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå