Gå til innhold

Hvorfor venne ungen til å få melk på sengen i det hele tatt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner ikke greia... småtten her får smokken og bamsen, og så sovner han. Melk og grøt er FØR legging! Må jo bli et spetakket den dagen man skal venne av?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor gi de smokk i det hele tatt da?ødelegger jo tannstillingen :P

Skrevet

HI, hvorfor bryr du deg i det heletatt?

Skrevet

Men melk på sengen har vi aldri gjort,og kommer aldri til å gjøre heller.Dårlig uvane syns jeg og hs anbefaler det ikke heller.Men kanskje det er det som må til hos noen for å roe de små? Men ville nok gitt den til grøten FØR kveldstellet ja.

Skrevet

Hmm... Alle mine 4 har vært avhengig av nattemat i 6-7 mnd, trodde det var vanlig jeg? Da må de jo nesten avvennes siden jeg ikke kunne forvente at de skulle sovne uten melk det første levehalvåret.

Skrevet

Vi snakker vel om barn som er over året her vel?Nattamming/flaske første halvåret er jo helt vanlig det.Men når de runder året +++ så er det jo ikke behov for flaske på sengen vel?

Skrevet

Hadde du hatt mitt barn HI, et barn som hylskrek i det han kom ut, hylskrek i barsel og hylskriker enda (11mnd). Så tror jeg jaggu du også hadde gitt den ene lille tingen som fikk ungen til å være stille og sovne..

Det er ikke en optimal løsning men noen ganger må man ty til enkle løsninger..

Det er så lett å rakke ned på andre..

Hvorfor gir du smokk egentlig? Utrolig dårlig uvane..

Skrevet

Jammen, det er jo ikke sånn at i det de blir 6 mnd så trenger de plutselig ikke melk lenger? Er de vandt til å få melk (ammes) på kvelden rett før leggetid, ja, så er det jo en vane det da som evt må brytes. HI lurte jo på hvorfor noen venner babyen til å få melk. Svar: Fordi det er slik babyen har hatt det siden den var nyfødt :-)

Skrevet

Her nattammet jeg mye lenger enn 6mnd.da det var behov for det og eneste mulighet for å få mini til og sovne omtrent(prøvd masse)..måtte kutte ned mer og mer og til slutt gikk det seg til.Men no var ikke morsmelk skadelig da sånn som mme og kumelk.Men uansett om du måtte gitt mme lenger enn 6mnd og ser jeg ikke helt problemet.Er vel opp til hver enkelt hva de gjør.Og ofte er det vel gjerne en grunn til at folk gjør som de gjør..men å gi kumelk på sengen når de er over året da burde de sluttet med det for en stund siden..

Skrevet

naturlig følge av nattamming kanskje?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...