cessy*og prinsessa si* <3 Skrevet 11. februar 2010 #1 Skrevet 11. februar 2010 hei prøvere å pergpprøvere:) -------------------------------------------------------------------------------- hei hei mista tvillinger ifjor februar å ikke klart å blitt gravid til nå. gikk på en pergokur som jeg avslutta forrige uke å igår var d fullt utslag på eltest så igår lå jeg med føttene oppetter veggen en halvtime etter hoppetid;) Ikke kjent særlig bivirkninger,litt varm til tider å småkvalm..å kjente veldi godt at el var. Å fant ut at jeg hadde fått dobbel kur,bare å komme me solskinnshistorier folkens men klarer dere la være å tenke på det å bli gravid,for stress har jo mye å si men åssen i huleste skal man klare å ikke tenke på det,klarer ikke det jeg iallefall!! vært morro å hatt noen andre i samme situasjon å prate med,ikke alle som forstår hva man går gjennom å venter på! uansett masse lykke til til dere alle:):)
cessy*og prinsessa si* <3 Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #2 Skrevet 11. februar 2010 ingen? *dytt*
Lullunutu Skrevet 11. februar 2010 #3 Skrevet 11. februar 2010 Har ikkje opplevd d samme, men har ei venninne som gikk på kur første gangen og fikk en gutt som snart er 3 år, og nylig ble hun mamma til tvillinger, ei jente og en gutt, da brukte hun også kur for å bli gravid og hadde fått dobbel kur :-) Slike solskinnshistorier finnes det sikkert mange av :-) Hååååper du er gravid!!! Skal selv fjerne p-staven mandag og er klar for å prøve på nr. 2, er såååå klar :-)
cessy*og prinsessa si* <3 Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 11. februar 2010 takk for svar:) ja er så deili å høre at slike ting skjer:) å skal prøve å ikke forvente el tro at jeg blir gravid på første forsøk,men håpet er jo så sterkt så blir noen lange uker nå fram til tr altså;)men har jo venta noen uker før jeg så skal vell klare disse og..hihi såå kos å prøve å få en til:) brukte dere lang tid på første?
Lullunutu Skrevet 11. februar 2010 #5 Skrevet 11. februar 2010 Det verste må jo være ventetiden ja, slapp unna det forrie gang (som du fant ut av :-)), men forventer at det blir noe venting denne gangen.. Og det ser jeg ikke fram til, men har ikke noe å klage på ennå :-p Du har mye å se fram til, håper vi kanshe får følge hverandre igjennom graviditetene :-) Hadde vært råkoselig!!!
cessy*og prinsessa si* <3 Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 11. februar 2010 ja men du skal se at vips så er du gravid,så kanskje du slipper denne ventinga..har ik så mye å klage på for har ikke stressa så mye med det å ikke styra så mye rundt det å bli gravid utenom å gjøre det som må til om du skjønner;) etter pergo nå er 2 gang jeg tester el men var pga gyn så jeg måtte det:)så ser andre som sliter mye mere enn meg! men pga kuren så tror jeg nok at jeg blir å stresse litt ja..hehe,så da er d godt å ha noen å snakke med:) ja vært superkos om vi kunne følgt hverandre;) tvi tvi til oss begge,håper d klaffer veldi snart:)men dere er klare nå me en gang?
Lullunutu Skrevet 12. februar 2010 #7 Skrevet 12. februar 2010 Ja, vi e egentli d... Men satser på at d tar ett par mnd, så d blir 2011 barn :-) Vi ønsker å ha tett, og som samboeren min sier at når vi først har fått skal vi bare produsere ferdig.. :-P Så blir d en til gutt blir d garantert nr. 3 også :-) Flott at vi kan holde kontakten :-) Nårtid skal du teste neste gang?
cessy*og prinsessa si* <3 Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #8 Skrevet 12. februar 2010 men kan jo hende den spira sitter veldi snart ja jeg å vil ha tette unger,greit å bi ferdi me dem egentlig:) men skal først prøve å få en;) teste el el ikm? har ikm onsdag om en å en halv uke ca, å er d ik noe der så 14 dager etter ca neste el men såååå lyst å bare være det nå jo,slippe den her prøvinga..hehe blir jo sliten av all hompinga å til å me gubben blir lei å da er d noe rart;)
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 14. februar 2010 #9 Skrevet 14. februar 2010 Hei Jeg har også mistet tvillinger, skjedde i mars i fjor (var da i uke 12), begynte på pergo i sommer, men ikke blitt gravid - er på fjerde doble pergokur nå! Denne kuren har jeg ikke hatt noen bivirkninger bortsett fra litt synsforstyrrelser. Tror jeg har EL nå i disse dager, hatt EL-smerter i 2 dager nå, så krysser fingrene for at det går veien denne gangen!!! Er så drit lei prøvingen, og drit lei pergokurene, jeg greier ihvertfall ikke å legge dette til side, tenker på det hele tiden, det har jo vært min hobby i ca 2 år, å kjenne etter symptomer, ha rikelig med sex etter at TR har dratt og helt frem til neste IKM, vanskelig å ikke tenke så mye på det ja... Mannen har jo aldri fått så mye sex som etter at vi kastet prevensjonen for 2 år siden, hehe Har jo vært gravid 3 ganger i 2009, først tvillinger som jeg mistet i MA i uke 12 (mars - 09), deretter en spire i MA i uke 10 (30.mai -09), så en SA i uke 5 (aug -09), har ikke vært gravid etter det - men håper det skjer noe snart, er så lei av å vente!! Jeg ville så gjerne ha to tette, men sånn gikk det ikke Ønsker deg uansett lykke, lykke til da!! Klem fra
cessy*og prinsessa si* <3 Skrevet 14. februar 2010 Forfatter #10 Skrevet 14. februar 2010 hei=) så trist at du har mistet så mange ganger da,huff veit ik om jeg hadde takla å mistet en gang til når det går så langt tid mellom man blir gravid liksom. men håper jeg blir det veldi snart å at spiren klorer seg fast,har jo like liten prosent sjanse for å miste som alle andre på gang nr 2. å tvillingene jeg venta lå i samme hinne å er vist meget risikabelt svangerskap å fullføre iallefall det min gyn fortalte meg å det er jo litt godt å vite at det var grunnen å ikke at d var noe galt me meg el sambo. hadde el onsdag å nå er jeg så sykt sår på brystvortene som aldri før,de er blitt større og..å eneste gangen de har vært slik var når jeg sist var gravid,MEN er jo da sikkert bare lureri fra pergoen sin side..blir jo mongo av å gå å kjenne,verste perioden er jo fra el til ikm,blir så alt for lange dager jo. å ja nesten så man blir lei av å ha sex faktisk..hehe håper d klaffer for oss alle veldi snart:) men får ikke du ekstra utredning nå som du har mistet så mange ganger da? klemmer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå