Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #1 Skrevet 11. februar 2010 Min fikk sin første tann da han var 3 mnd gammel han og hadde hele settet da han var 6 mnd... Ikke akuratt nattavvent kan du si! Mest sannsynlig ramler de vel snart ut
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #2 Skrevet 11. februar 2010 Morsmelk er visstnok ikke skadelig på samme måte som annen melk. Det fikk jeg høre av en tannlege som nattammet selv. Kumelk er ille. MME er kumelk.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #3 Skrevet 11. februar 2010 og ellers har du det bare bra??er jo snakk om barn fra 1år osv..siden de fleste barn får tenner når de er litt eldre.. første halvåret nattammes jo de fleste eller får mme.det er jo snakk om KUmelk btw og da.morsom du...
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #4 Skrevet 11. februar 2010 Joda jeg er på nett jeg! Bortsett fra at jeg antagelig pga en helvetes dårlig fødsel aldri fikk til den amminga så han fikk MME... Og det er faktisk ikke anbefalt pga tenna! Men ikke alle er trykt i samma forma og får tenna når det er anbefalt vet du
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #5 Skrevet 11. februar 2010 Hadde en helvetes fødsel og men klarte og amme.Men her vel ikke det spørsmålet vel om du klarte og amme eller ikke :S noen få det tidlig andre sent..men de FLESTE sa jeg får tennene senere.. som ved 8mnd alder feks..
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #6 Skrevet 11. februar 2010 Ja vi kan godt ta en diskusjon på amminga! Ble liggende i koma forstår du, så antagelig ødela det hele opplegget. Det å ikke komme i gang med en gang.... Vel, til de som er bekymret for tenner og melk osv da, så måtte naturlig nok min få melk etter tannpuss, men han er i dag 3 år og var hos tannlegen i for (på mitt initativ), men er helt hullfri
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #7 Skrevet 11. februar 2010 Ja, men det er jo flott, HI! Så bra for dere at det gikk fint! Men det betyr jo ikke at det går bra for alle. Og det er en kjennsgjerning at melk om natten kan ødelegge tennene, det er faktisk ikke noe å diskutere. Melkesukker er like skadelig som annet sukker. Men det finnes alltis unntak. Finnes de som har røykt 40 om dagen siden de var 12 også, som lever til de er 110. Men de er unntaket, mer enn regelen.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #8 Skrevet 11. februar 2010 Og hvordan var det med syreanngrep og andre ting da?
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #9 Skrevet 11. februar 2010 Jeg tror det viktigste i denne sammenheng er å slutte før de begynner på skolen eller "bytter" tenner. Melketennene skal jo ramle ut,men så kommer de varige..... 'Altså,slutt med melk om natta mens barnet enda har melketenner:-P
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #10 Skrevet 11. februar 2010 Problemet er at dib er en sort/hvit verden uten unntak! Og det var hele mitt poeng - det finnes unntak! Her er det alltid om å gjøre å skremme folk, hause oppunder og lage ekstremsammenligninger. Synes det blir så barnslig! hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå