Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #1 Skrevet 11. februar 2010 Har blitt grundig angrepet av magevirus og har tilbragt noen få timer over bøtta og på do de siste 48 timene. Plutselig gikk det opp for meg at jeg stankt noe j**** så, siden jeg følte meg mye bedre bestemte jeg meg for å hoppe i dusjen.. Mens jeg sto i dusjen ble jeg skikkelig dårlig, klarte så vidt å karre meg ut av dusjen før jeg våknet av et enormt smell. Kommer til meg selv på gulvet og kjenner det bare dundrer i hode. Mannen min fikk på meg noe klær og kjørte meg på legevakta siden jeg var helt borte i nesten et kvarter. Så her ligger jeg rett ut med to svære horn på hver sin side av panna (???) og en liten hjernerystelse, stinker jo fortsatt siden jeg aldri rakk å bli ferdig med å dusje. Skjønner fortsatt ikke hvorfor jeg ikke bare satte meg ned i dusjen? Det ville jo ha vært mye mer logisk enn å prøve å karre seg til senga?? ( tror det var ditt jeg ville)
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #2 Skrevet 11. februar 2010 Stakkars deg! God bedring!!! Masse gode tanker! Har ikke så lyst å klemme deg siden du spyr og stinker
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #3 Skrevet 11. februar 2010 Har gjort det samme, bare fikk ikke hjernerystelse. Jeg våkna på badegulvet med jævlig vondt i sida. Fikk ett nytt blodtrykksfall i gangen (fortsatt våt etter dusjen) og våkna iskald noen minutter senere. Hadde vett nok til å krabbe denne gangen, og kom meg til sengs. Sleit med svimmelhet pga lavt BT på den tiden.
Himmel og hav Skrevet 11. februar 2010 #4 Skrevet 11. februar 2010 Om det er en trøst så er du ikke aleine. Jeg fant ut, dum som jeg er, at jeg skulle montere den nye sovesofaen vår aleine. Det var blytungt, oog jeg skulle bare sette fast en sånn hengselmekanismedings mens hele sofasetet med treramme sto og balanserte. Eller, nesten balanserte, for det falt slvfølgelig ned og traff meg i hodet. Jeg kom til meg selv, aner ikke hvor lenge jeg var borte, og jeg var så svimmel. Da fikk jeg det for meg at jeg skulle gå ned til 1. etasje og legge meg litt. Trapp og svimmel, dum dame er ingen god kombo...Heldigvis datt jeg ikke før det bare var tre trinn igjen. Så om det ikke var nok med hjernerystelse så så jeg skambanka ut i tillegg... God bedring, og lær av dine feil ;-)
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #5 Skrevet 11. februar 2010 Håper at jeg nå har lært av mine feil så neste gang skal jeg bare sette meg ned!!! LOGIKK!!! Det gikk jo heldigvis bra denne gangen også. Hønefar styrer verre, han er helt ram som sykesøster, durer inn å spørr når jeg er født,hvorfor jeg spydde ( har jo fortsatt omgangsyke??), om jeg trenger noe eller bare for å bre over meg enda engang Nå skriver jeg det slik at jeg kanskje husker det til neste gang! Hvis jeg virkelig føler det som om jeg skal svime av så gjør jeg antaglivis det, så da er det bare å sette seg rett på rompa og BLI SITTENDE TIL JEG FØLER MEG BRA IGJEN!!!
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #6 Skrevet 12. februar 2010 Helst bør du nok legge deg rett ned hvis du tror du vil svime av. Godt du har en til å stelle for deg God bedring!
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #7 Skrevet 12. februar 2010 Jeg var 7 mnd på vei,sto i kø på mcdonalds. Kjente at jeg fikk "dotter" i ørene,ble svimmel og alt gikk rundt. Gikk mot utgangsdøren, og i det jeg kom utenfor svimte jeg av. Heldigvis gikk mannen rett bak meg og tok i mot meg. Jeg ble liggende ved inngangsdøren, drakk litt vann. Verst var forbipasserende som kikket på meg som om jeg var en gravid narkoman. Hørte de hvisket og de glante på meg. Det var ille,for jeg klarte ikke å sette meg opp på noen minutter. Slet med blodtrykksfall resten av sv.skapet. Lureste er å legge seg ned med en gang man merker noe, hvis ikke kan man skade seg. Skumle greier.
Sunnybeach4gull :) Skrevet 12. februar 2010 #8 Skrevet 12. februar 2010 Stakkars dæ Håpe du snart føle dæ bedre!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå