thricane Skrevet 11. februar 2010 #1 Skrevet 11. februar 2010 vet jeg må kontakte lege uansett, men trenger å høre det om noen andre har opplevd dette uten at det har vært noen grunn til det. startet på p pillen diane for 1 mnd siden, etter samtale med spesialist, kunne jeg starte på pillen selv om jeg ikke hadde fått tilbake menstruasjonen etter fødsel for 8 mnd siden. første brettet er unna, og fra tidligere bruk av denne pillen burde jeg fått en blødning onsdag formiddag. har fremdeles ingen tegn på at det kommer noen. har noen andre opplevd utestående blødning uten å være gravid? i så fall trenger jeg veldig å høre om det nå.... takker for svar
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 11. februar 2010 #2 Skrevet 11. februar 2010 Hvilken p-pille er det da? Jeg brukte cerazette, og mistet mens helt....
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 11. februar 2010 #3 Skrevet 11. februar 2010 Diane sto det. Jeg ville ikke fått helt fnatt etter ett brett. Det kan jo være flere årsaker til dette, men jeg ville nok tatt en test for sjelefreden....
mer enn bare mor Skrevet 11. februar 2010 #4 Skrevet 11. februar 2010 enkelte ppiller er det ikke vanlig å få blødning før 2. eller 3. dagen med de hvite ppillene. og det er jo en fremprovosert blødning når man går på ppiller, så siden du ikke har fått menstruasjonen enda kan det godt hende at blødningen kommer om en dag eller to, selv om du pleide å få den første dagen før. men, ville kanskje tatt en test for sjelefreden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå