Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #1 Skrevet 11. februar 2010 Jordmor sa hun ville ta en bakterieprøve av meg nedentil på neste kontroll, uke 36. Hva slags prøve er dette snakk om? Rutine? Hadde ikke det sist svangerskap.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #2 Skrevet 11. februar 2010 Er sansynlegvis test for Streptokokk B, som kan smitte barnet ved fødselen, og som ein meiner står bak ein del dødsfall mellom nyfødde. Babyen til ei eg veit om fekk pusteproblem og måtte på respirator ei stund etter fødselen. Eg spurte om å få ta testen, men gyn eg gjekk til sa det var ikkje rutine, og ville ikkje ta prøven. Det vart likevel teke prøve då eg var til sjekk pga mistanke om fostervannslekkasje rett før fødselen. Det viste seg at eg hadde denne bakterien, men dei fekk ikkje svaret før etter eg hadde fødd. Dei sa då at eg skulle fått antibiotika under fødselen om dei hadde visst om det. Men det gjekk heldigvis bra med babye min.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #3 Skrevet 11. februar 2010 En av tre gravide har det. Jeg hadde det under første fødsel, de skylte meg hver 3 time under fødselen. Alt gikk bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå