Patetica fåkksi Skrevet 11. februar 2010 #1 Skrevet 11. februar 2010 HerreJESUS så rask du er på tastene i kveld da! Jeg svarer på ett innlegg, og kommer tilbake til siden kun for å finne ut at du på samme tid har svart på fem andre OG dratt frem noen gamle fra andre eller tredje side.
Patetica fåkksi Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #2 Skrevet 11. februar 2010 *hadde nesten forventet et svar på denne innen den ble posta.
Gjest sug lut Skrevet 11. februar 2010 #3 Skrevet 11. februar 2010 Jeg har ivaretatt annen verdenskrig, fem dekar skitne menn og et dødsfall (nei, ikke nært, men trist) i mellomtida. Men nå er jeg hjertelig her i minst fem minutter.
Patetica fåkksi Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 11. februar 2010 Det hadde vært morsomt å kunne legge til ba- foran dekar.
Gjest sug lut Skrevet 12. februar 2010 #5 Skrevet 12. februar 2010 Hehe, det kunne trengtes fem ba- foran dekar, vi snakker svette menn. Nå ble det dusjkø i stedet, siden det tydeligvis ikke var mandig å bade sånn helt uten videre hvis man var mann (det er jo mye deiligere å bade).
Patetica fåkksi Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 12. februar 2010 Er disse fem svette mannebeina fremdeles hjemme hos deg mens Mannen er vekk?
Gjest sug lut Skrevet 12. februar 2010 #7 Skrevet 12. februar 2010 Nei, gitt, og godt er det. Bjørnson tok skammelig feil, fred ER det beste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå