AmExx Skrevet 11. februar 2010 #1 Skrevet 11. februar 2010 Pluttselig har gutten min begynt å ikke like min høyre pupp! Han må være veldig sulten om ha skal gidde å die på den. Det er ikke KISS, da vi har vært to ganger til manuellterapaut tidligere, det er ikke treg melk eller tom pupp. Han suger på puppen om han ligger i tvillingstilling... Men denne stillingen er ekstremt ubehagelig... Noen som aner hvorfor han har blitt sånn? Han er litt forkjøla nå... Men det har han vært tidligere og, uten at han var sånn da... ??
jula08 Skrevet 12. februar 2010 #2 Skrevet 12. februar 2010 Min søster hadde det på samme måte, og hun måtte bare gi fra den andre puppen tilslutt. Men den andre puppen produserer ut i fra behovet (tilbud/etterspørsel) så den vil kompensere for den andre. Syns med andre ord ikke du skal stresse med høyre puppen.
snillemamma1 Skrevet 16. februar 2010 #4 Skrevet 16. februar 2010 Min har nektet å ta høyre bryst omtrent fra første uken. Etter å ha forsøkt å få henne til å ta det i 8 uker og også fått avkreftet evnt nakkeproblemer el lign hos manuell terapeut, har jeg rett og slett valgt å bare amme fra ett bryst. Det skal gå bra å ha full produksjon i ett bryst. Lykke til videre! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå