♥♥ M ♥♥ Skrevet 11. februar 2010 #1 Skrevet 11. februar 2010 Jeg vingler sånn frem og tilbake for tiden, og maser masse om kost her inne.. Jeg vet jeg vet.. Men jeg er så rådvill. Men har lest litt om Lindberg, og tror dette kan få meg til å miste 10 kg? Jeg er vegetarianer, så denne virker å passe greit for meg. Noen som følger Fedon? Og kan si hva dere spiser daglig? Trenger sååårt tips til hva jeg skal spise til de forskjellige måltidene..
kirsty*2barnsmamma Skrevet 11. februar 2010 #2 Skrevet 11. februar 2010 Jeg er selv en Atkins tilhenger, men følger fedon sine råd til babyen min. Har lest boken barn i balanse og den er veldig bra :-) Kan ikke gi deg tips selv, men anbefaler deg å lese litt på forumet til www.lavkarbo.no Der står det om de enkelte diettene, og du finner masse oppskrifter. Er nok ikke noe problem med lavkarbo som vegetarianer om du spiser egg og melkeprodukter :-) Men veganere vil nok slite litt...
♥♥ M ♥♥ Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2010 Takk for svar :-) Har nettopp meldt meg inn på lavkarbo.no. Er masse oppskrifter der. Men sliter litt med å sette sammen en dagsplan. For er så masse oppskrifter og vet ikke hvilke som hører til hvilken diettype.. Huff..
Hikken Skrevet 11. februar 2010 #4 Skrevet 11. februar 2010 Jeg fulgte Fedon slavisk i en periode da jeg var på mitt største (russetid og p-sprøyte skal ha delt ære for å gitt meg 12 ekstra kilo), og for meg var det kjempeeffektivt! Spiste masse hele tiden, var aldri sulten, maten smaker DRITGODT og vekta raste! Gikk ned 3 kilo første uka, så var det en kilo i uka etter det )
♥♥ M ♥♥ Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 11. februar 2010 Grattis Helene Heldige deg.. Har sett på flere oppskrifter, og det er masse som ser godt ut Hvordan så en matdag ut for deg?
Hikken Skrevet 11. februar 2010 #6 Skrevet 11. februar 2010 Skal se hva jeg husker, kan skrive ned to typiske dager: Frokost: Ingers rugbrød med magert pålegg (kalkun, ost, paprika o.l.) Lunsj: Middagsrester fra dagen før Mellommåltid: En 0,1% yoghurt (yoplait) og en gulrot Middag: Laks med linsepure og brokkoli Kvelds: knekkebrød med magert pålegg Frokost: egg og bacon (ikke brød) Lunsj: omelett med masse digg (skinke, grønnsaker og ost for eksempel) Mellommåltid: 20 mandler og en yoghurt, eller kanskje et kokt egg Middag: Huske rikke alle rettene lenger, men en av rettene Kveld: grønnsaker og dip Det står menyforslag for flere uke i bøkene hans, og jeg kan garantere at du ikke kommer til å føle at du mangler mat, jeg var i hvertfall alltid mett )
♥♥ M ♥♥ Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 11. februar 2010 Takk for tips Har nå bestilt to av bøkene hans. Får prøve å finne en bra erstatning for kjøtt
Hikken Skrevet 11. februar 2010 #8 Skrevet 11. februar 2010 Bønner og kikerter! Kikertburger er, til tross for sitt forferdelige og lite tiltalende navn, overraskende godt!
♥♥ M ♥♥ Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #9 Skrevet 11. februar 2010 Det tror jeg på Må være kjempe godt med salat til da :-) Hvordan ser et slikt opplegg ut: Frokost: Dobbel 0% yoghurt + en neve mandler Lunsj: Salat med to egg Middag: F.kes kikertburger med salat eller blomkålstappe Mellom: Dobbel 0 evt cottage cheese Kvelds: omelett med ost og tomat Er dette noe ala Fedon sitt opplegg??
Hikken Skrevet 12. februar 2010 #11 Skrevet 12. februar 2010 Det ser veldig Fedon ut! Fant fram bkoka nå ;o)
♥♥ M ♥♥ Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #12 Skrevet 12. februar 2010 Så bra så bra Vil ikke gjøre noe feil. Har skjønt at man kan gå opp i vekt i stedet da
Hikken Skrevet 12. februar 2010 #13 Skrevet 12. februar 2010 Ja, det er ganske mye fett og mye kraftig kost, så hvis dte skal ha effekt må man følge oppskrifter og ikke spise mye karbohydrater ved siden av. Men det er ikke noe problem så god som maten er )
♥♥ M ♥♥ Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #14 Skrevet 12. februar 2010 Takk.. Utrolig greit å høre fra en som har prøvd dette selv :-)
Hikken Skrevet 12. februar 2010 #15 Skrevet 12. februar 2010 Jeg er ingen ekspert altså, jeg har bare fulgt boka slavisk ) Lykke til, håper det gjør susen for deg så du føler deg smashing når våren og mindre klær kommer! :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå