Monajenten Skrevet 11. februar 2010 #2 Skrevet 11. februar 2010 Jeg har en på 6 som var Askepott på skolen i dag, og gutten på 3 skal være løve.
*Rutletutt* Skrevet 11. februar 2010 #3 Skrevet 11. februar 2010 Gutten min på 5 år var utkledt som sin store helt kaptein Sabeltann:-) Lillesøster på 2,5 var Tigergutt:-)
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 11. februar 2010 #5 Skrevet 11. februar 2010 jenta mi på 4 år skal være kaptein Sabeltann;-)
It's all about me Skrevet 11. februar 2010 #6 Skrevet 11. februar 2010 Aller helst ville han nok vært Kaptein sabeltann, men den kostymen koster jo en ganske så stor formue. Så han skal være en mekankerfyr fra Cars. Lightning McQueen er ikke så verst han heller.
LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 11. februar 2010 #7 Skrevet 11. februar 2010 jeg har 2 jenter så prinsesse er veldig populært og helt greit for mor. Gidder faktisk ikke å investere i kostymer.
mor sjøl Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #8 Skrevet 11. februar 2010 leopard faktisk, hvor har ud fått tak idet da?
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 11. februar 2010 #9 Skrevet 11. februar 2010 Cornelia på straks 4 år skal være Tingeling:) Den store heltinna det!
Emil & Røra Skrevet 11. februar 2010 #10 Skrevet 11. februar 2010 Barnehagen har bestemt tema her, de må være en i hundremeterskogen. Storebror er tussi og lillesøster nasse nøff. Han har valgt det selv og har på seg noe grått og hale. Skal få sort hanekam (det har jo tussi) og mørke triste øyenbryn. Lillesøster blir bare rosa.....
rima Skrevet 11. februar 2010 #12 Skrevet 11. februar 2010 Jenta mi på 4 skal være bie med sånne søte tutter på hodet..)
melkekua™ Skrevet 11. februar 2010 #13 Skrevet 11. februar 2010 Min snuppe på 4,5 år skal være en dansende fe med vinger ) guttungen på 2 år skal være et skjelett (kaller han for Jahn Teigen jeg hehe). Drakta til frøkna kjøpte jeg på H&M ble 250,- det til gutten kostet 150,- på Lindex (pysjdrakt).
ApriIbaby Skrevet 11. februar 2010 #14 Skrevet 11. februar 2010 Snart 5 -han skal være Batman...helst ville han vært Darth Wader :-/
~sjiraff~ Skrevet 11. februar 2010 #15 Skrevet 11. februar 2010 Sommerfugl/fe... Lilla glitre strømper, lilla tyllskjørt, lille tskjorte med sommerfugl, sommerfuglvinger, sommerfugl i håret og rosa og lilla sminke med sølvprikker rundt øynene. Minsten på 2 skal ha olabukse og en politi t-skjorte. Liker ikke lekebutikk/nille kostymene og prøver alltid å finne på noe annet.
SuperGlad Skrevet 11. februar 2010 #16 Skrevet 11. februar 2010 jenta mi er snart 4 og skal være Pippi. Det var hun i fjor i en annen barnehage, å hun ville bruke den i år også. Klager ikke jeg Lillebroren på 2,5 har faktisk også lyst å være Pippi..... Han elsker Pippi-filmene, så han ble helt gal da han så kostymen. Han må nok få viljen sin
camilla^ Skrevet 11. februar 2010 #17 Skrevet 11. februar 2010 5åringen var piratprinsesse idag, mener det var det hun ble enig med seg selv om å være. (hun hadde en ganske nøytral jentepirat kjole) Men hun var litt i tvil om hun skulle være det, tingeling eller tantesofie. Vi har noen kostymer liggende fra storesøstre.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 12. februar 2010 #18 Skrevet 12. februar 2010 Gutten på 5 år var Kaptein Sabeltann - hadde klærne liggende..
2SmåTroll Skrevet 12. februar 2010 #19 Skrevet 12. februar 2010 Det ville jenta mi i dag og. Veldig greit for det hadde vi hjemme så jeg slapp og kjøpe noe nytt.
zadine Skrevet 12. februar 2010 #20 Skrevet 12. februar 2010 Tulla på snart 5 skal være Tornerose i dag, her er det prinsesser som gjelder. Lillegutt på snart 2 år kunne nok godt tenke seg å være prinsesse, fordi han liker dem veldig godt. Veldig opptatt av "sesser" Men han skulle være kattepus, men så var drakta litt for liten, så mannen ville ikke ta den på ham. ( jeg sitter på jobb og kan ikke få hjulpet). Så alternativet der er at han er prinsesse, for vi han mange kjoler som ligger i skapet til datteren, eller at mannen improviserer og klipper kattehalen av drakta og fester den med sikkerhetsnål på buksa hans, og gir ham en omgang pusemaling i ansiktet. Det blir nok helst det siste alternativet. Selv om de små ikke tenker noe om gutter er utkledt som prinsesser, så skal de jo være litt med de store barna også i dag. Er redd for at han blir mobba hvis han er prinsesse. Men for oss er det helt greit at han er det . Åhhh.....jeg er irritert på meg selv fordi jeg ikke prøvde drakten på gutten. jeg som handlet dette for flere uker siden, for å slippe siste liten styret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå