Pulverheksa & Hokus og Pokus Skrevet 11. februar 2010 #1 Skrevet 11. februar 2010 Jeg har en nydelig blandigshund og en liten pus som heter Mini. Hadde to hunder men hun eldste døde og jeg savner henne masse. Hadde også 4 katter.. noe samboeren ikke likte haha! Men jeg er en av dem som tar til meg dyr som ingen vil ha. Men desverre så døde 3 av kattaids. Selv om dem var kastrerte alle sammen. Men nå er det stopp, hvertfall for en stund til ungene er større. Jeg kan ikke leve uten dyr Her er hunden min som jeg har meldt på vg konkuransen norges peneste hund fordi jeg syns han er nyyydelig Han heter Luie og er litt langt nede på siden http://www.vg.no/protokoll/?pid=538&fylke=10&kommune=1003
Gjest Sekretøsa Skrevet 11. februar 2010 #2 Skrevet 11. februar 2010 Ja, vi har 2 katter... de heter Lillepus og Storepus.. høhø
Pulverheksa & Hokus og Pokus Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2010 Så søt naboen hadde to katter som het Dusten og Busten
kirsty*2barnsmamma Skrevet 11. februar 2010 #4 Skrevet 11. februar 2010 Vi har en katt som heter Hamlet :-)
Gjest Sekretøsa Skrevet 11. februar 2010 #5 Skrevet 11. februar 2010 Haha!! Kan man døpe om kattene nå?? 1 og 2 år snart.... ) Fant aldri noe navn til de. Den første het bare "pus", og når vi fikk en til ble det til at vi kalte den eldste for storepus... merkelig det der
☆3SMÅTROLL☆ Skrevet 11. februar 2010 #6 Skrevet 11. februar 2010 Vi har en katt som heter Mikke (mus) sønnen min døpte han når vi fikk han og da var mikke mus favoritten har også en liten papillon gutt her på 5 mnd som heter Torres
Piken på landet Skrevet 11. februar 2010 #7 Skrevet 11. februar 2010 Ja vi har en katt, tre hester og noen hundre griser og sikkert like mange mus, hehe. Katten har ikke navn, og selvfølgelig ikke grisene. Hestene sier jeg ikke navnet på, for da er jeg ikke så veldig anonym lenger :-) Dyr er kjempegøy! Og jeg tror det er så sunt for barn å vokse opp med dyr. Det er noe som fenger dem fra de er bittesmå, og de lærer så mye av omsorg, empati og livets gang av det. Vi har jo også dyr for de fleste formål. Nytte, levebrød og kos, så de opplever alle aspekter.
camilla86 Skrevet 11. februar 2010 #8 Skrevet 11. februar 2010 vi har hunden gero og kattene gismo og gaia..går under navnet G-gjengen ;P
♥♥♥ Skrevet 11. februar 2010 #9 Skrevet 11. februar 2010 pusen vår heter Frode. vi har "arvet" han, og han er visstnok oppkalt etter tidligere RBKspiller Frode Johnsen
Zitro Skrevet 11. februar 2010 #10 Skrevet 11. februar 2010 Har 2 katter og 1 hest. Røper heller ikke navnet på dem pga da forsvinner anonymiteten min :-)
kittecat *guttutenpåoginni* Skrevet 11. februar 2010 #11 Skrevet 11. februar 2010 Jepp har dyr:) En dachs som heter Doffen og en vanlig huskatt som heter Simba:)¨ Og endel hybelkaniner som vi ikke har gitt navn til enda hehe...blir nok ikke noe navn hell..hihi;)
BettyBoob Skrevet 11. februar 2010 #12 Skrevet 11. februar 2010 kun katter her ; bestemor har en Lillepus pappa har Buster og Jazz søsters har Bajaz og Gizmo tidligere katter i familien er: Sofie Sigge Lucy Sara
De tre gull Skrevet 11. februar 2010 #13 Skrevet 11. februar 2010 Har en kjærlig pus på 6 år som heter Sirill... Verdens mest tålmodige pus...som selv tåler en ett årings riv og slit.. Har veldig lyst på hund, men vet ikke hvilken vil ha.. så først må vi bli enig om det..
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 11. februar 2010 #14 Skrevet 11. februar 2010 vi har en Chihuahua som heter Lille Mitzy:) Så har mamma og pappa en katt som heter Donald(var jeg som fikk den og valgte navn, men den har bodd der i mange år så den får fortsette og bo der:) ) ellers har vi søsken hatt to marsvin sammen, det ene het hårek og det andre trullte. så har jeg hat en kanin som het minni:)
tvkrus Skrevet 11. februar 2010 #15 Skrevet 11. februar 2010 Vi har nå 5 kaniner hvor tre har navn Elisabet , Tiril Og Lars Totto Ei som vi ga bort het Håp, men hu fikk nytt navn. Har hatt Aurora Erotika , Birger og Laila. De er døde.
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 11. februar 2010 #16 Skrevet 11. februar 2010 Vi har en katt som heter Sonic ;O) Den heter også Kiska, pussie og puselusa alt ettersom. Når hun skal få mat så roper jeg på Sonic.
kua kalva,drektig igjen Skrevet 11. februar 2010 #17 Skrevet 11. februar 2010 tjah.....har hundene Embla å Saga. kattene Birk og Storm. 5 villsauer hvor den ene heter Gråne, 5 hvitsau uten navn. 19 høns, alle de har navn, men det er jentungen sitt bord 1 hane som heter bare hanefar. 2 hester Katinka og Viola
kua kalva,drektig igjen Skrevet 11. februar 2010 #18 Skrevet 11. februar 2010 hehe ja, og en villsau heter Viking, de 3 andre er navnløs enn så lenge
melkekua™ Skrevet 12. februar 2010 #20 Skrevet 12. februar 2010 En mann + 3 fisker. Vokst opp med katter, elsker katter, men kan ikke ha det siden mannen er allergisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå