Gå til innhold

Har dere dyr? hva slags og hva heter dem? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en nydelig blandigshund og en liten pus som heter Mini.

Hadde to hunder men hun eldste døde og jeg savner henne masse. Hadde også 4 katter.. noe samboeren ikke likte haha! Men jeg er en av dem som tar til meg dyr som ingen vil ha. Men desverre så døde 3 av kattaids. Selv om dem var kastrerte alle sammen.

Men nå er det stopp, hvertfall for en stund til ungene er større.

Jeg kan ikke leve uten dyr :)

Her er hunden min som jeg har meldt på vg konkuransen norges peneste hund fordi jeg syns han er nyyydelig :)

Han heter Luie og er litt langt nede på siden

http://www.vg.no/protokoll/?pid=538&fylke=10&kommune=1003

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hund nr 1 (border collie/tervuren): Nima

Hund nr 2 (Border collie): Bonita

Hesten min (kaldblodstraver): Karita

Skrevet

Jeg har ett bortskjemt matvrak av en hannkatt.. :) Han er 3år gammel og heter Sprettus. Han er ren gatemix.

Skrevet

Skulle ikke være anonym da :-)

20:15

Skrevet

Så søte :) Fine bilder

Skrevet

Takk i lige måde:)

Det er så koselig med dyr! Har hatt katten i 5 år og selv om han er en skikkelig snåling så er han beste-katten;)

Skrevet

Labrador Jonas 4 år

Boxer Anton 2 år

Siameser Izanami 7 år :)

Skrevet

Har en sprøyte gal kattunge som for øyeblikket går under navnet Psykopaten grunnet manisk hang til tåjakt..

Skrevet

Rottweiler Nemi

Katta Victor

Katta Robbie

Begge kattene hentet hos dyrebeskyttelsen når di var 3 mnd...:)

Skrevet

Ja det er koselig :) Jeg synes det blir så tomt uten dyr. Med dyr i huset så har du altid noen å "snakke" med og katter er perfekte varmeputer når de ligger i fanget eller på føttene :)

Skrevet

Haha Psykopaten :P

Skrevet

Min hund som er på regnbuebroen het også Nemi :) Stilig navn!

Svigers har rottweiler, fine hunder

Det er flott at at man adopterer fra dyrebeskyttelsen :)

Prøvde å fange inn katten som de forrige huseierene flyttet ifra (!!) fikk da låne bur/felle fra dyrebeskyttelsen. Men det nyttet ikke.. den var alt for redd stakkars. Nå er det lenge siden jeg så den.. er redd den ikke har klart seg i vinter.

Noen tips til å få tak i katten hvis den dukker opp igjen?

Skrevet

Jeg har 3 dyr:

Berner Sennenhunden Findus på 3,5 år,

Hellig Birmajenta Snøpus på 1 år og

Skogkattmixen Mio på 3 år.

Alle tre er bestevenner, og leker og koser med jenta mi. Findus har sin egen blogg på VGnett, og har vært avbildet i papiravisen til VG to ganger i div artikler. Og han er selvsagt meldt på til konkurransen om å bli Norges vakreste hund- men jeg VET jo at han er det uansett!:)

Skulle gjerne hatt både flere katter og hunder, men jeg tror vi får nøye oss med de vi har foreløpig! :)

Vinterflickan, bestemte du deg for å omplassere hunden din likevel?

Skrevet

Ja, jeg gjorde det. Fant et fantastisk par fra Helgeland som ville ha henne. Godt voksne mennesker, tur-folk og de hadde hatt hund i mange år før. Veldig trivelige folk så jeg "slo til" på den.

Men det var helt jævlig de første ukene. Masse tårer og savn... Huff:( Men jeg vet at hun har det godt der hun er og at de kan gi henne et bedre hjem med mer turer, bedre oppfølging og mer friluftsliv enn jeg kan gi. Og når jeg var så heldig å komme i kontakt med dem (via en jakt- og fiskeklubb) så måtte jeg nesten innse at et bedre hjem kunne hun ikke få.

Trist for meg, men bra for hunden i det lange løp.

Vi har god kontakt på mail og telefon. Har fått masse bilder og oppdateringer. Det er godt. Hun har det bra og det gjør meg glad:) Selv om det var tungt så var det riktig.

Skrevet

To marsvin som heter Batman og Dora:)

Skrevet

Jeg har 2 stk Berner Sennenhunder, en jente og en gutt :) Verdens nydeligste hunder spør du meg, og jeg kunne tenkt meg en til. Men nå er det bolle i ovnen som gjelder først...

Skrevet

Har tre dyr, Petrus, Petra og Pernille..

Petra og Pernille er gullfisker og Petrus er bunnfisk (?)

Skrevet

Hund nr 1 Gunnar (Kinesisk nakenhund)

Hund nr 2 Kjell-Roger (")

Hund nr 3 Johnny (")

Skrevet

Var en kjempe fin hund, men jeg ble helt forelsket i hunden rett under din. Isabell. Hun var bare så utrolig nydlig på det bildet. Den fineste hunden i mine øyner av de jeg så på der :) Beklager, men din var fin den også.

Åhhh, jeg vil også ha hund, føler noe mangler i familien vår.

Skrevet

Vi har en hetterotte og en huskeyrotte som heter Sara og Sara :-)

Skrevet

Ingen slår hunden Isabell, den var nydelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...