Monajenten Skrevet 11. februar 2010 #1 Skrevet 11. februar 2010 I forbindelse med en skoleoppgave skal jeg ta bilder av tre jenter i alderen 25-35 år. Jeg trenger én med blondt hår, én med rødt/oransje hår og én med mørkt hår. Den blonde må ha naturlig hårfarge, mens de to andre kan ha farget hår, bare uten ettervekst:-) Det skal som sagt være undertøysbilder, og du må ha på deg svart bh og truse samt svarte fine sko. Bildene skal IKKE redigeres / retusjeres, så du må være fornøyd med kroppen din! Størrelse spiller ingen rolle så lenge du har selvtillit nok. Bildene skal brukes i et magasin for menn, og jeg kommer også til å stille noen spørsmål ang. sex. Det vil bli vist i klassen. I og med at dette er en skoleoppgave, kan jeg ikke tilby noen betaling, men de jeg bruker får selvsagt bildene høytoppløselig slik at de kan printes ut / fremkalles til privat bruk. Hvis dette høres interessant ut, hadde jeg blitt utrolig glad. Dato for shoot er ikke fastsatt enda men det kommer jeg tilbake til. Det vil mest sannsynlig bli på ettermiddag / kveldstid men muligens jeg kan ordne dagtid også, det kommer litt an på. Hvis noen av dere ønsker å stille opp, send meg en mail med et bilde av deg selv hvor du er fornøyd med håret. Jeg krysser alt jeg kan for at noen har mulighet. Mailadressen er: [email protected]
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #3 Skrevet 11. februar 2010 Sorry altså, men dett høres merkelig ut. Du er student og har fått i oppgave å fotografere halvnakne damer og spørre dem om sex for et manneblad..??? Hadde bruken av bildene vært litt mer diskret enn et manneblad hadde kanskje fler meldt seg...
Monajenten Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 11. februar 2010 Nei det er ikke det jeg har fått i oppgave. Jeg har selv valgt å lage denne typen magasin, og jeg skjønner godt at noen kan virke skeptisk:) Men her er det ingen tvang, så det er bare å la være å stille opp for de som ikke ønsker det:-) Magasinet skal jo selvsagt ikke publiseres heller, dette er en oppgave:-)
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #5 Skrevet 11. februar 2010 Ok, jeg forsto det som om det var for et manneblad.. Får håpe noen er godt fornøyd m kroppen sin og vil stille opp for deg da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå