Gå til innhold

16 mnd gammel og har fortsatt aldri brukt verken dyne eller pute!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bruker jo bare sovepose fra H&M pluss et lite pledd over, og pute ser jeg ikke vitsen med siden hun sover mest på magen og generelt på kryss og tvers og rundtomkring uansett. hehe, litt ironisk å tenke på at dyne og pute var noe av det første jeg kjøpte til henne før fødselen- de har ihvertfall fått samlet en god del støv til nå om ikke annet;)

Fortsetter under...

Skrevet

hehe, bare vi som er sære kanskje? ;)

Skrevet

Guttungen begynte ikke å bruke dyne før han var like over 2, ikke sovepose heller. Bare pysj og et passe temperert rom. Nekta å ha det på seg.

Pute var han akkurat fylt 3 før han begynte med, men nå elsker han den og vil ikke sove uten.

Skrevet

Ja, jeg syntes liksom både dyna og puta var så altfor svære og klumpete rundt henne da hun var baby, og ser for meg at det blir mer aktuelt etterhvert nå som hun blir større og ikke drukner i dyna lenger!

Skrevet

Vi brukte omtrent kun pledd til hun var 1,5 år omtrent. Mykt og deilig pledd fra lille lam som passet mye bedre enn en dyne for det lille nurket.

Skrevet

Her er den bare til pynt i sengen. Den ligger der men aldri over han og det har den aldri gjort. Heller ikke sovepose, det synes jeg virker så "brutalt" men har aldri prøvd det . Vi har det ikke kaldt på rommet nettopp av denne grunn, rundt 21 grader.

Annonse

Skrevet

Vi bruker dyne på minsten. Har gjort det helt fra fødselen av. Pute bruker vi selvsagt ikke enda.

Skrevet

Snuppa sov faktisk i voksiposen de første mnd, syntes det var godt å ligge lunt:-) men nå bruker hun både dyne å pute.. hun er 5 mnd!

Skrevet

Snuppa mi er 14 mnd og brukte ikke dyne før hun var 1 år hun heller. Da var vi på juleferie hos besteforeldrene - og bestemor synes det var forferdelig at hun skulle ligge uten dyne, så hun begynte å legge dyna over henne etter at hun sovnet - og det har vi fortsatt med.

Før det hadde hun bare pledd over seg:)

Har det ikke spesielt kaldt på barnerommet vi heller.

Pute gidder jeg ikke prøve engang - hun ligger jo som en mark, så ser ikke hensikten med det akkurat, den kommer jo aldri til å være under hodet hennes uansett:)

Skrevet

Har brukt dyne hele tiden vi..

Fra han ble litt større, så sover han urolig, og har sjelden dyna over seg da ;)

Pute husker jeg ikke når vi begynte med, tror det var når han begynte med stor seng og var 2 år..

Tenkte det ville hjelpe litt med at han lå litt roligere..

Nå er det krise om puta ikke ligger der ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...