Gå til innhold

Søker "modeller" til undertøysshoot i Bergen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I forbindelse med en skoleoppgave skal jeg ta bilder av tre jenter i alderen 25-35 år.

Jeg trenger én med blondt hår, én med rødt/oransje hår og én med mørkt hår. Den blonde må ha naturlig hårfarge, mens de to andre kan ha farget hår, bare uten ettervekst:-)

Det skal som sagt være undertøysbilder, og du må ha på deg svart bh og truse samt svarte fine sko.

Bildene skal IKKE redigeres / retusjeres, så du må være fornøyd med kroppen din! Størrelse spiller ingen rolle så lenge du har selvtillit nok.

Bildene skal brukes i et magasin for menn, og jeg kommer også til å stille noen spørsmål ang. sex. Det vil bli vist i klassen.

I og med at dette er en skoleoppgave, kan jeg ikke tilby noen betaling, men de jeg bruker får selvsagt bildene høytoppløselig slik at de kan printes ut / fremkalles til privat bruk.

Hvis dette høres interessant ut, hadde jeg blitt utrolig glad. Dato for shoot er ikke fastsatt enda men det kommer jeg tilbake til. Det vil mest sannsynlig bli på ettermiddag / kveldstid men muligens jeg kan ordne dagtid også, det kommer litt an på.

Hvis noen av dere ønsker å stille opp, send meg en mail med et bilde av deg selv hvor du er fornøyd med håret.

Jeg krysser alt jeg kan for at noen har mulighet.

Mailadressen er: [email protected]

Fortsetter under...

Skrevet

ehh, er dette blitt en markedsplass nå ?

Useriøst spør du meg.

Skrevet

Helt greit at du syns det:) Men jeg ser ikke problemet med å spørre om det skulle vise seg at noen vil stille opp:)

Skrevet

Hadde jeg ikke møtt deg en gang i gamledager hadde jeg trodd du ikke var riktig navla, mj!

Skrevet

Hehe joda jeg er litt sprø til tider;)

Annonse

Skrevet

Useriøst? Å spørre om modeller til en skoleoppgave?

Synes det er mer useriøst med de som spør om hjelp til skoleoppgaver, fordi de ikke gidder å gjøre det de skal selv. Det har jeg sett mange ganger her inne.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ingen fare for at jeg stiller opp, selvom jeg er aldri så blond! Men lykke til :o)

Skrevet

Jeg hadde godt kunnet stilt opp, om jeg hadde bodd i Bergen :-)

Men det gjør jeg da altså ikke :-/

Skrevet

Kunne godt stilt opp jeg, problemet er bare at jeg snart er høygravid og bor langt unna Bergen:-P Håper du finner noen!

Skrevet

Jeg faller innenfor. Hvis du trenger ei feitis som er gravid + med hengemage etter 2 snitt :D Moahahaha - måtte bare ;)

Annonse

Skrevet

Og jeg er nok for tung! :-)

Skrevet

Eg og! Rødt hår og alt mulig. Og verdens største mage!! Lite mottakelig for sex-kommentarer fra menn, gitt:) Men jeg dytter for deg!

Skrevet

Dere er søte da:-)

Må bare poengere for det var en anonym som misforstod - dette er IKKE TIL et "manneblad" som finnes i butikken altså. Det er jeg som lager magasinet og bestemmer hva som skal være inni:-) Og det skal ikke publiseres og utgis liksom;-)

Skrevet

Hadde jeg vært 25 og bodd i nærheten hadde jeg lett stilt opp :) Men, den gang ei:) Lykke til i letingen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...